Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva palautus todellisuuteen

Vierailija
22.07.2016 |

Olen 36-vuotias eronnut äiti. Tein treffi-ilmoituksen enkä ole saanut kuin yhden viestin alle 48-vuotiaalta mieheltä. Ja tiedän että ikä on vain numero mutta en ole kyllä valmis noin suureen ikäeroon. Kuvittelin että olisi olemassa reilu 30-vuotiaita eronneita isiä mutta ne hakee vissiin kaksvitosia. :(

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep tuon takia en uskalla erota. En kelpaisi kenellekkään.

Vierailija
2/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä pistäisin viestiä sinulle? Olisin juuri sopivasti 38-vuotiaana vain hiukan sinua vanhempi. Minullakin on lapsia, joten melkein samanlainen elämäntilannekin, tosin en ole eronnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet sukupuolesta riippumatta hakee nuorempia? Mä ainakin hakisin samanikäistä tai 5 vuoden ikäeroa ylös-tai alaspäin.

Vierailija
4/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis osaa elää ilman elättäjää?

Vierailija
5/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Tilanne tosin muuttuu, kun täytät 50. 50+ tavalliset miehet eivät kelpaa enää alle nelikymppisille ja monelle miehelle tulee tässä iässä kiire saada joku, jotta ei tarvitse viettää vanhuuttaan yksin. Sitten sataa taas oman ikäisiltä vastauksia ja viestejä, kuinka haetaan nimenomaan elämänkumppania koko loppuelämäksi. 

Vierailija
6/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää kuin se ikä, on miltä näytät. Jos oot pitänyt huolta itsestäsi ja oot nuorekas, niin ei se numero siinä niin paina. Jotkut 30v näyttää jo 40-50vuotiailta ja jotkut taas 10 vuotta ikäistää nuoremmilta.

Vierailija
7/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla exä oli niin kaheli että yksinolo on paratiisi, ei siis tarvinnut lopulta miettiä erotako vai ei. Mutta jonkun kivan suht omanikäisen kaverin olisin toivonut rinnalleni löytäväni. Ap

Vierailija
8/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä itsekin kokeilisit tehdä aloitteita.

Vierailija
9/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeämpää kuin se ikä, on miltä näytät. Jos oot pitänyt huolta itsestäsi ja oot nuorekas, niin ei se numero siinä niin paina. Jotkut 30v näyttää jo 40-50vuotiailta ja jotkut taas 10 vuotta ikäistää nuoremmilta.

Niin ja se että sulla on jo omia lapsia karsii suuren osan miehistä pois.

Vierailija
10/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on ongelma, ei ikä

Vierailija
11/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa..mulla taas ollut ottajia vaikka kuinka. Ei se ikäerosta vaan johdu. Ja riippuu mistä hakee.

Vierailija
12/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa sinä itsekin kokeilisit tehdä aloitteita.

Varmasti teenkin jos sopiva osuu kohdalle. Tähän mennessä profiilin ja kuvan perusteella kiinnostavat miehet ovat olleet lapsettomia ja toivoneet tulevaisuudessa omia lapsia. Minä en halua enää lisää.ap

Vierailija
13/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne lapset haittaa jos miehelläkin olisi lapsia? Ap

Vierailija
14/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkää säälillisessä kunnossa olevan miehen ei ikinä tarvi tyytyä yli 30-vuotiaaseen. Tossa iässä nainen kun huolii ihan kenestä tahansa. Kai se on se biolooginen kello tai jotain :-)

Vierailija
15/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle riittää omat lapset?

Vierailija
16/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla exä oli niin kaheli että yksinolo on paratiisi, ei siis tarvinnut lopulta miettiä erotako vai ei. Mutta jonkun kivan suht omanikäisen kaverin olisin toivonut rinnalleni löytäväni. Ap

Ei kuitenkaan tarpeeks kaheli, että sille ei voinu jättää niitä lapsia tekemättä.

Vierailija
17/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelle riittää omat lapset?

No mutta onko sen sitten helppoa löytää lapseton nainen joka ei tulevaisuudessakaan halua lapsia mutta joka sietää miehen lapsia edes osan aikaa? Tätä en käsitä. Ap

Vierailija
18/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis osaa elää ilman elättäjää?

En halua olla yksin.

Vierailija
19/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan tarpeeks kaheli, että sille ei voinu jättää niitä lapsia tekemättä.

Sanopa muuta. Kahelius tosin paheni merkittävästi vasta lasten syntymän jälkeen. Koskaan et tiedä miten kumppani muuttuu suurten elämänmuutosten jälkeen. Ap

Vierailija
20/68 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei ole mulla tuollaista ongelmaa. Äijä jonoksi asti vaikka saman ikäinen kuin sä. Valitettavasti itseä ei kiinnosta...on muita kiinnostuksen kohteita elämässä. Ehkä ne tykkää kun olen niin sinut itseni kanssa. Ikääntyminen on luonnollista.