Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri kiroilee aina vanhempieni kuullen ja saan hävetä

Vierailija
22.07.2016 |

Vanhempani ovat uskovaisia mutta eivät mitenkään kiihko-sellaisia. Helluntailaisia. Meillä on aina ollut suht. perus säännöt perheessä eli ei mitään hullun sääntöjä. Saamme meikata, käyttää koruja jne. eikä ole tarvinnut käydä Saalem-kirkossa sen jälkeen kun ei ole itse halunnut (itse viimeksi alle 10-vuotiaana, nyt olen 16v)

Se on kuitenkin ollut aina sääntö ettei meillä kiroilla. Kaverini ei koskaan muista tätä vaikka sanon. Viimeksi hän kaatoi vahingossa ruokaillessa mehulasinsa ja kiljaisi "voi saatana" Minua hävetti ihan hirveästi kun isovanhempanikin olivat vielä meillä syömässä. Isäni käski hänet siinä kohtaa pois ruokapöydästä.

Sitten hänestä oli vielä hauskaa opettaa 5-vuotiasta veljeäni hokemaan vit**. Miten saan kaverin lopettamaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin tökerö ja idiootti kaveri ettei voi noin yksinkertaista asiaa toteuttaa eikä pysty käyttäytymään nii älä enää kutsu sinne.

Toi mehulasin kaatuminen ja "voi saatana" vois ollakin ihan vahinko mutta toi pikkuveljelle kirosanojen opettaminen menee ihan yli. Varsinkin kun tietää vanhempien suhtautumisen asiaan.

Ei kunnioita yhtään teidän perhettä ja sen sääntöjä nii ei mun mielestä tarvii sit sinne tullakkaan.

Vierailija
2/2 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen kiroilu toisten luona ruokapöydässä on törkeää vaikkei olisi uskovainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla