Katumaasturi, johon mahtuu työkalut ja kaksosrattaat
Täällä on tuhat keskustelua perheautoista, muttei ihan omaan tarpeeseen liittyvää. Eli olisi tarvetta citymaasturille, jonka takaloosteriin mahtuisi reilusti työkaluja pohjalevyn alle ja pohjalevyn päälle kaksostenvaunut (Emmaljunga Double Viking). Missä autossa olisi mahdollisimman paljon tilaa pohjan alla? Kaikki VAG:t, XC90 ja Landcruiser poissa laskuista Sorentokin liian iso, ei mahdu talliin.
Kommentit (25)
Miksi ihmeessä lapsia pitäisi kuskata autolla 😯
Autokauppiaat on ihan muualla valehtelemassa kuin täällä palstalla.
Muulla olis myydä sulle hyvä nissan extreil. Se on pikkunen, mut mahtuu kyllä rattaat ja työkaluja takalosteriin.
Katumaastureissa on järjestään huonot tavaratilat. Ne eivät myöskään ole mitään varsinaisia maastoautoja vaan niissä on vain hieman korkeampi maavara. Parempi vaihtoehto voi olla iso farkku korkealla maavaralla. Tarvittaessa nelivedolla.
Meillä mahtui kaksosten rattaat ihan normaali henkilöauton takakonttiin, no eipä silloin tainnut katumaastureita olla edes
Hirveän epäkäytännöllisiä tuollaiset. Kaupunkiajoon riittää joku pikkuinen Kia tai Skoda.
Vierailija kirjoitti:
Lada Niva on sinun valintasi.
Ja sitten siinä on se että noi katumaasturit on vaarallisia.
Mulla on Skoda kodiaq 2021 ja täyttää nuo kriteerit.
Mitä tarkoittaa työkalut tässä tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Katumaasturi. Hah, Hassu laite.
Miksi kadulla pitää olla maasturi ?
Maavaraa arvostan kovasti. Viimekin talvena täällä oli lunta yli 80 cm
Citymaasturi siinnä vasta hieno finglish sana.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Skoda kodiaq 2021 ja täyttää nuo kriteerit.
Mahtuuko sekään Ap:n autotalliin? Jos etsit isoa tavaratilaa niin unohda citymaasturit jollet halua jotain monsteria.
Eikö noi rattaat mene kokoon aika hyvin?
Moninaisia käsityökaluja, joilla voidaan tehdä tienpäällä mekaanisia korjauksia henkilö- ja pakettiautoihin.
Eli iso auto, mutta ei liian iso?
Onko sellaista autoa edes?
Miksi kysyt täältä tiedoilla joita ei ole?
Kodiag on tilava, mutta varmaan liian tilava teille.
Miksi pitää olla katumaasturi kun se ei ole edes mikään maastoajoneuvo?
Ei VAG-konsernin autoja Kammottavia aiempia kokemuksia. Edes ranskalaiset eivät ole yhtä epäluotettavia enää tällä vuosikymmenellä.
Aiemmin meillä oli Caddy 2.0 TDI manuaali. Tiloiltaan loistava ja muutenkin käytännöllinen peli. Vaihteisto hajosi ensimmäisen kerran alle 100 tkm kohdalla ja toisen kerran ennen kuin mittarissa oli 160 tkm. Tämä siis ei ollut edes DSG. Auto meni alle seitsemän vuotta vanhana romuttamolle, kun 174 tkm kohdalla vuoden vanha jakohihna meni poikki. Tuossa kohtaa öljyä kului jo 3 litraa per 1000 km.
Pohjan alla ?
Onko korkeudesta vai pituudesta kiinni mahtuminen autotalliin ?
Minulla oli aiemmin 4 veto Gaddy, hyvä ja korkea takatila ,5 h auto. Silti kompaktin kokoinen. Tykkäsin. Nyt ei sille enää tarvetta
Katumaasturi. Hah, Hassu laite.
Miksi kadulla pitää olla maasturi ?