Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kissa saisi mennä vauvan pinnasänkyyn?

Vierailija
22.07.2016 |

Mikä siinä on se syy taustalla, miksi ei?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva saa kissalta tarttuvia tauteja

Vierailija
2/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissahan voi maata vaikka vauvan kasvojen päällä ja vauva tukehtuu. Kissa voi myös raapia vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva saa kissalta tarttuvia tauteja

mutta jos kissalla on tarttuvia tauteja niin eikö vauva sitten saa ne muutenkin, äidin ja kaiken muun kautta?

Vierailija
4/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan peräreikä voi olla vauvan suussa, tuskin äidin

Vierailija
5/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole lapsia, mutta en kyllä omaa 10 kg kissaa päästäisi sänkyyn jos vauva nukkuu siellä. Kissa painaa paljon ja voi asettua vahingossa vaikka naamalle nukkumaan, ei ne paljoa katsele mihin käyvät.

Enkä viitsisi päästää edes tyhjään pinnasänkyyn, koska kissa ei ymmärtäisi miksi välillä saa olla ja välillä ei, niin mieluiten selkeä linjaus.

Vierailija
6/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi pelätä kaikkea mahdollista mutta itse en viitsi. Luotan elämään ja olen opettanut lapsillekin saman asenteen.

Vierailija
7/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kissa on saastainen elukka joka ei kuulu edes sisälle taloon.

Vierailija
8/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissa mene makaamaan elävän olennon kasvojen päälle kuten ei koirakaan. Täyttä urbaanilegendaa nämä ovat. 

Vierailija
9/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kissa on saastainen elukka joka ei kuulu edes sisälle taloon.

T. Sika

Vierailija
10/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kissa mene makaamaan elävän olennon kasvojen päälle kuten ei koirakaan. Täyttä urbaanilegendaa nämä ovat. 

Kylläpäs menee. Olen monta kertaa herännyt kaverin luona keskellä yötä kun kissa on tullut makaamaan mun pään/kasvojen päällä...minä kyllä pystyn heittää kissan pois mutta vauva ei.

Vierailija
11/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en antaisi kissan mennä vauvan sänkyyn samasta syystä kuin en omaanikaan. En halua sänkyyn karvoja (joo joo tiedän, kaikkialla niitä on, mutta silti) ja haluan unirauhan. Ois melkoisen ärsyttävää, jos kissa liikehdinnällään herättäisi nukkuvan vauvan vaikkapa keskellä yötä.

Iisimpää opettaa kissalle, että sillä ei ole mitään asiaa pinnikseen milloinkaan, kuin yrittää häätää sitä sieltä silloin, kun siellä on vauvan vuoro nukkua.

Vierailija
12/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden uutisoidun tapauksen muistan n. 10 vuoden takaa. Tässäkin täysin epäselväksi jäi, oliko kuitenkin kätkytkuolema. Mutta vanhemmat väittivät, että kissa oli maannut vauvan naaman päällä. Tervepäinen eläin ei kyllä tuki hengitysteitä. 

Eli olematon riski tämä. Mutta mitä asiaa kissalla nyt olisi pinnasänkyyn ylipäänsä. Jos olisi samassa taloudessa kissa ja vauva, niin kyllä minä mieluummin pitäisin kissan vauvan sängystä pois. 

Vierailija
13/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissa mene kasvojen päälle makaamaan mutta muualle saattaa mennä. Miettikää täysikasvuista kissaa vauvan rintakehän päällä.

Vierailija
14/14 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamaton ja madottamaton ulkokissa, joka syö lähinnä itse keräämää ruokaa on varmasti melkoinen terveysriski.

Ja pieni rokottamaton ja madottamaton, vastustuskyvytön ihmisenalku on aika avuton, jos saa tukon kissankarvoja kitalakeen tai jonkun heisimadon elimistöönsä.

Sitä paitsi meillä ei kissat tule sänkyyn muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan