Lapsellista ehkä, mutta ärsyttää
Kaikilla ystävilläni on jo lapsia, yksi ja osalla jo kaksikin. Minä se vaan lapsettomana edelleen olen, kun emme vaan uskalla kai miehen kanssa tehdä päätöstä asiasta.
No, ystävilleni minua ei kauheasti ole enää olemassa tai olen silloin kun heitä huvittaa. Ja kyllä, tykkään heidän lapsistaan ja leikin niiden kanssa aina kun nähdään ja kyselen ystävieni ja heidän lastensa kuulumisia. Omia kuulumisiani kysytään ehkä vain sellaisella retorisella kysymyksellä. Koska eihän minulle mitään kuulu kun ei lastakaan ole.
Voinkohan vaan jättää itse yhteydenpidon, vai kärsinkö siitä enemmän itse.?
Jos joskus tulen raskaaksi, niin jonkinlaisena "kostohaaveena" minulla on se, etten kerro itse raskaudestani ennenkuin sen ehkä itse huomaavat, jos itse ehdottavat sitä tapaamista.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen kosto tuo on? Ei niitä niin paljoa sun raskaus kiinnosta että tuo kosto olisi. Kusee vain omiin muroihisi
Kai ajattelen olevani kiinnostava siinä vaiheessa kun lapsi olisi tulossa/olisi jo, koska kyllähän lapsia saaneet ystävät ovat edes vähän enemmän keskenään tekemisissä kuin kanssani. Katsos kun on turhaa pyyytää lapsetonta kahville, kun ei se tuo leikkikaveria mukanaan.
Mikä ihmeen kosto tuo on? Ei niitä niin paljoa sun raskaus kiinnosta että tuo kosto olisi. Kusee vain omiin muroihisi