Tyttären 13v ns. poikaystävä nimeltään Jamil, mitä ajattelisitte?
Ei suostu tuomaan poikaa meille näytille. Olen vähän huolissani kun tyttö on ikäisekseen lapsellinen. Eivät ainakaan tytön sanojen mukaan tee muuta kuin istuvat sylikkäin ja pitävät kädestä. Kun olen pyytänyt tuomaan pojan kylään, aina on joku tekosyy.
Kommentit (19)
Kuvittele vaan kun pikku Jamil ajoi partansa ja korkkasi tyttäresi. Sitä huutoa kun halusi lisää ja kovemmin.
Taitaa olla sama jamil, joka deittaa ja paneskelee myös naapurin tatuoitua mutta iloluontoista yksinhuoltajaa 34vuotiasta.
Se ei ole jamilin ainoa panopaikka eikä yh:nkaan ainoa putte....
Mietipä pelkästään mitä sp tauteja tuo tyyppi voi pikkuteinillesi tartuttaa, ihan suutelun välityksellä.
Se sama suu lipeksi eilen jonkun horon vulvaa ja suutelee tänään viattomia teinejä.....
Jee...
15-19vuotiaillahan on muuten suhteessa eniten sukupuolitartuntoja.
Huolissani olisin jos 13 v. tyttäreni seurustelisi!!!
Minun poikani nimi on Tariq ja on kristitty. Älkää olko niin ennakkoluuloisia.
Keksisin tytölle niin paljon muuta tekemistä, ettei olisi moiselle loiseläjälle aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vyön esille. Sitten laittaisin 13v:n pikkupakarat punaisiksi että oppii millaisten poikien kanssa ei seurustella.
Kahden tytön YH-isi44
Isinsä kaltaisten? Pieni Christian Gray-kompleksi?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin vyön esille. Sitten laittaisin 13v:n pikkupakarat punaisiksi että oppii millaisten poikien kanssa ei seurustella.
Kahden tytön YH-isi44
Isinsä kaltaisten? Pieni Christian Gray-kompleksi?
Yön timojen.
YH-isi44
Anteeksi, en tajunnut että olet musta.
No ajattelisin, että ei taida ns. poikaystävän vanhemmista molemmat olla kotoisin Suomesta. - Vaikka mistä sitä tietää, kun Suomessa on niin rikas nimikulttuuri. - Juuri kun luulet, että olet kuullut sen kaikkein erikoisemman, niin menee muutama viikko tai kuukausi, niin kuulet vielä erikoisemman.
Toivottavasti jamil ei polta tytärtäsi kun tyttäresi jättää hänet.
Ajattelisin että tyttäresi on mokuaivopesty reppana vailla järkeä ja makua.
Minä ajattelisin, että toivottavasti tyttö muistaa suojaseksin. Ihan samalla tavalla ajattelisin, jos poikaystävän nimi olisi vaikka Jarkko.
Niin, se siitä tulee, kun laitatte niin erikoisia ja yliampuvia nimiä lapsillenne. Ei saa enää selvää, onko kyseessä suomalainen, etiopialainen vai turkkilainen kullanmuru. Jokatapauksessa 29 vuotias on liian vanha (liian kokenut) 13-vuotiaalle, jonka pitäisi leikkiä vielä barbilla.
Henkilökohtaisesti en luottaisi tippaakaan. Jos tyttäreni raiskataan niin olen valmis ottamaan parin vuoden linnatuomion. Oli kyseessä sitten suomalainen Pena tai jostain muualta kotoisin oleva Jamil.
Itse olen 14v ja seurustelen 26v miehen kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 14v ja seurustelen 26v miehen kanssa :)
Tavallaan hienoa, että löytyy noinkin empaattisia ihmisiä, ketkä eivät ainoastaan ole tuomitsematta, mutta aktiivisesti jopa seurustelevat pedofiilien kanssa! Olet upea ihminen! :)
Jamil 29v