Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi tyttömme nimeksi Pinja, vanhan koulukiusaajani nimi

Vierailija
21.07.2016 |

Mitä tehdä :( Itse haluaisin isoäidin mukaan Kerttu, mutta miehestä ruma nimi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ette anna kumpaakaan.... hei kamoon.

Vierailija
2/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako kumpaakaan? Keksikää kompromissi, joku mikä sopii molempien mielestä, niin meillä tehtiin. Ei oltaisi kyllä ikimaailmassa annettu minun tai mieheni vanhojen koulukiusaajien nimiä, eikä kumpikaan olisi sellaista edes ehdottanut jos olisi tiennyt minkä niminen kiusaaja on. Ei tietenkään kannata antaa lapselle sellaista nimeä josta selkeästi tulee ikäviä mielleyhtymiä itselle.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä joku yhdistelmä noista? Esim. Pirttu tai Kerja?

Vierailija
4/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin tekee luettolon nimistä, jotka hyväksyy lapselle ja niistä valitsette nimen, joka on molempien mieleinen.

Vierailija
5/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä tarjoan Linneaa. Tunnen yhden, oikein fiksu tyttö onkin!

Vierailija
6/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa että ei kumpaakaan näistä.  Mies ei voi vaatia että laitatte koulukiusaajan nimen lapselle.   Ei ja ei.

Emmi, Emma, Lilia, Sini, Tuulia, Lilli, Minni, Minna, Milla, Malla, Taika

Vierailija
7/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää antako kumpaakaan? Keksikää kompromissi, joku mikä sopii molempien mielestä, niin meillä tehtiin. Ei oltaisi kyllä ikimaailmassa annettu minun tai mieheni vanhojen koulukiusaajien nimiä, eikä kumpikaan olisi sellaista edes ehdottanut jos olisi tiennyt minkä niminen kiusaaja on. Ei tietenkään kannata antaa lapselle sellaista nimeä josta selkeästi tulee ikäviä mielleyhtymiä itselle.  

Tästä tulikin mieleen miten kaveri antoi lapselleen saman nimen kuin muijalla, jonka kanssa oli käynyt pettämässä muutaman kerran. Siinä sitä ikävää mielleyhtymää kerrakseen :D

Vierailija
8/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katariina, Karoliina, Katriina, Riina, Kati, Katri

Vierailija
9/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei tule Pinjaa lapsesta sitten. Kuinka tällaista tarvitsee edes miettiä?!

Vierailija
10/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu voisi olla hyvä toisena tai kolmantena nimenä.

Vierailija
11/11 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi aikanaan hyvä tuuri.Kun suunniteltiin nimiä,niin tasaveroisesti päätimme toinen toisesta ja toinen toisesta nimestä.Tyttö tuli ja toinen nimi oli minun valöintani,se oli toinen nimeni ja isomummoni nimi.Isän päätti ekasta nimestä ja se oli kuin taikaiskusta kansakouluajalta hyvän koulukaverini nimi,oikeasti sellaisen,jonka kanssa kulutin paljon aikaa.

No oli se myöskin naapuritalomme hevosen nimi,isäni työpaikka siis.Mutta ei se mitään häirinnyt.Kaunis nimi ja kaunis lapsi,nyt jo nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi