90-luvulla kesäneitoja oli kivempi katsella, koska niin harva oli ylipainoinen
Nykypäivänä jo nuoretkin naiset ovat lihavia. Ennen oli kaikki paremmin...
Kommentit (27)
Bbberr kirjoitti:
Vanhoja ukkeleita ei tee mieli katsella, vaikka olisi kuinka treenattu. Ylipainoisia miehiä on suhteessa enemmän kuin naisia, eipä kaljamahojakaan ole kiva katsella. :)
Miesten painoindeksi tosiaan on korkeampi, hyvä jos se kohottaa sinun itsetuntoasi. Esim. minun BMI on 26, vaikka vatsalihaksetkin näkyvät. Joskus nuorempana se oli 28, vaikka kehoni on ollut rasvaton koko aikuisikäni. Ap
Juuri äsken näin kaupassa aika montakin hyvää naista. Ikää jo pikkasen on mutta sen verran naiset tekee tuttavuutta että muija on vähän mustis.
Vierailija kirjoitti:
Bbberr kirjoitti:
Vanhoja ukkeleita ei tee mieli katsella, vaikka olisi kuinka treenattu. Ylipainoisia miehiä on suhteessa enemmän kuin naisia, eipä kaljamahojakaan ole kiva katsella. :)
Miesten painoindeksi tosiaan on korkeampi, hyvä jos se kohottaa sinun itsetuntoasi. Esim. minun BMI on 26, vaikka vatsalihaksetkin näkyvät. Joskus nuorempana se oli 28, vaikka kehoni on ollut rasvaton koko aikuisikäni. Ap
No liiallisen rasvan takia ylipainoisia miehiä on enemmän kuin naisia. Tsekkaa tutkimuksia.
Olin nuori 90 luvulla ja kyllä niitä läskejä riitti. Sillon vielä sai sanoa läskiksi ilman suurempaa haloota. Nykyäänhän lihavia pitää jumaloida, ettei vain pahoiteta niiden herkkää mieltä. Ja hokea myös, että olet kaunis sellaisena kuin olet<3 tai jokainen vartalo on täydellinen <3
:D
Vierailija kirjoitti:
Juuri äsken näin kaupassa aika montakin hyvää naista. Ikää jo pikkasen on mutta sen verran naiset tekee tuttavuutta että muija on vähän mustis.
Toki niitä hyviäkin vielä on, en minä sitä sano. Mutta 20 vuotta sitten hoikkien nuortennaisten määrä oli moninkertainen nykypäivään verrattuna, vanhemmista nyt puhumattakaan. Ap
Bbberr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bbberr kirjoitti:
No liiallisen rasvan takia ylipainoisia miehiä on enemmän kuin naisia. Tsekkaa tutkimuksia.
Lyöhän pöytään sellaisia tutkimuksia, joissa todetaan suomalsiten miesten olevan naisia lihavampia nimenomaan rasvamäärää tarkastellessa. Nyt taisi tyttö hölöttää vähän liian isolla suulla. :D Ap
No eipä ne kesäneidot sun iloksesi muutenkaan pukeudu oli sitten laiha tai lihava. Mitäs jos katselisit niitä oman ikäisiäsi naisia ja etsi sieltä ne lyylit jotka eivät satuta sinua henkilökohtaisesti omalla epäviehättävyydellä. Ja kannaattaa syödä sitä rasvaa, kesäneidot ei tykkää pystyyn kuivuneista korpuista, oli vatsalihakset tai ei.
Hyvä juttu vaan mun mielestä, niin vähemmän katottavaa kaikille tuijottaville pinnallisille ukkeleille jotka haikailevat ajassa takaisin.
Hauska aloituksessa kun on tuo "treenattu" mainittuna. Kesäneidot taitaa silti kuitenkin katsella enempi omanikäistä seuraa ja haluavat myös viehättää vähän muita kuin isukki ikään ehtineitä. Eli jos ei kiinnosta kattella niin tunne on varmaan molemmin puolinen tässä, vaikka propseja siitä että kunnossa itsesi pidät.
Anteeksi mutta mikä helvetti on kesäneito? Nyt taitaa kyllä ap:llä neidot sanonko missä:D Kuullostaa joltain 1900-luvun alun ilmaukselta.
Totta se on, että 90-luvulla ylipainoisia ei paljon nähnyt.
Totta, että ihmiset ovat nykyään ylipainoisempia kuin 90-luvulla. Ei kyllä koske vain naisia vaan molempia sukupuolia. Liikaa ruokaa, elintason nousu ja arjen liikkumatomuus saa ihmeitä aikaan.
Pääsitkö sä ap koskaan sen kauniin kassaneidin kanssa treffeille? Siis sen, jota kävit vakoilemassa sen kotikulmillakin ja yritit iskeä kun se oli töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki niitä hyviäkin vielä on, en minä sitä sano. Mutta 20 vuotta sitten hoikkien nuortennaisten määrä oli moninkertainen nykypäivään verrattuna, vanhemmista nyt puhumattakaan. Ap
No varmaan näin on. Silloin kasarin aikaan lihavat nuoret typyt oli harvinaisia. En niille mitään sano vaikka on se näky kun ihra tursoaa vähistä vaatteista. Mä en voi ymmärtää miten päästää itsensä sellaiseen kuntoon? Näkeehän sen jo peilistä kun on ylimääräistä, ei siihen vaakaa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mikä helvetti on kesäneito? Nyt taitaa kyllä ap:llä neidot sanonko missä:D Kuullostaa joltain 1900-luvun alun ilmaukselta.
Eikös tuota termiä käytetä joka ikinen kesä iltapäivälehdissä, kun hehkutellaan jotain suomalaisia naisia? Tuo "kuullostaa" on itselleni vähän vieraampi sana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuota termiä käytetä joka ikinen kesä iltapäivälehdissä, kun hehkutellaan jotain suomalaisia naisia? Tuo "kuullostaa" on itselleni vähän vieraampi sana. Ap
Niin typo jos et kässänny. Kesäneito on kyllä daijuin ilmaus ikinä. Kyllä ne naiset on ihan vaan naisia eikä muutu miksikään mystisiksi kesäneidoiksi.
Itse pidän vain lihavista ja lihavia tyttöjä ja nuoria naisia ei juuri täällä helsingissä näy ja nekin harvat liian vähän lihavia, huono ruumiinrakenne, rumia ja tyylittömiä.
P19
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin typo jos et kässänny. Kesäneito on kyllä daijuin ilmaus ikinä. Kyllä ne naiset on ihan vaan naisia eikä muutu miksikään mystisiksi kesäneidoiksi.
Typopa hyvinkin... *tirsk* Ap