Miten 20-vuotiaan tytön saa pukeutumaan naisellisemmin? APUA!!!
APUA!!! Nyt on oikeesti tosi kyseessä.
Siskoni on 20-vuotias ja pukeutuu todella oudosti. Äitinikin on huolissaan ja välillä oikein häpeää siskoani kun he liikkuvat yhdessä jossain.
Miten hän saadaan pukeutumaan siististi ja naisellisesti?
Kommentit (20)
Ollessani yläkoululla töissä, huomasin että tuo tyyli on nyt in. Puetaan päälle siis verkkarit, sukat siten että verkkarien lahkeet sukan sisällä, lenkkarit ja löysähkö mutta lyhyt trikoopaita. Etenkin sporttisten tyttöjen suosiossa oli ko. tyyli.
Karmea!
Ja tämä yläkoulu on Etelä-Suomessa, oppilasmäärä yli 600.
Olen 20-vuotias ja siskoni on sitä mieltä, että pukeutumisessani on jotain outoa. Hän jaksaa huomautella asiasta, joka ei itse asiassa hänelle kuulu millään lailla. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku muu minun pukeutumisestani on mieltä, miten opettaa siskoa keskittymään omaan elämäänsä?
Hän on vähän pyöreä ja sanoo että naisten farkut kiristää ja niissä tulee ahdistuneeksi.
Mutta silti hänen kaverillaan, joka on 2 kertaa isompi on hienot farkut ja naiselliset vaatteet...
-ap-
miksi ihmeessä aikuinen ihminen ei saisi pukeutua niin kuin itse haluaa? Minua hävettäisi enemmän kulkea sellaisten ihmisten seurassa jotka häpeilevät toisten vaatteita
Hän laittaa monta tuntia hiuksi, meikkaa, mutta laittaa kuitenkin päälle verkkarit joiden päälle vetää vielä sukat!!!! yms...mauttomuuksia....
Joten ei kovin naisellista?????
-ap-
Vierailija:
APUA!!! Nyt on oikeesti tosi kyseessä.Siskoni on 20-vuotias ja pukeutuu todella oudosti. Äitinikin on huolissaan ja välillä oikein häpeää siskoani kun he liikkuvat yhdessä jossain.
Miten hän saadaan pukeutumaan siististi ja naisellisesti?
Vierailija:
miksi ihmeessä aikuinen ihminen ei saisi pukeutua niin kuin itse haluaa? Minua hävettäisi enemmän kulkea sellaisten ihmisten seurassa jotka häpeilevät toisten vaatteita
ja joka ei tod oo 20v vaan yli 30....
Ja siitä muuttumisleikistä. Ajattelin sitä itsekin. Mutta onkohan jossain jotain muuttumisleikkiä???
-ap-
Hänellekin oli kamala ongelma, että en pukeutunut nuorenakaan naisellisesti. Tiedä, mitä pelkäsi. En vaan koskaan ole viihtynyt hepenissä, hameissa, huiveissa tms. Luojan kiitos sitä ei näin aikuisena enää tarvitse murehtia sukulaistensa mielipiteitä.
Siis, että sukat ja vielä verkkarien päällä. Eikö tyttö tajua, että aiheuttaa hilpeyttä ja naurua ihmisten mielissä? Tiedostaako tyttö miten noloissa vaatteissa liikkuu? Vai onko hänelle ihan sama mitä ihmiset ajattelevat? Onko hän lesbo? Lesbothan pukeutuvat yleensä miesmäisesti.
Vierailija:
Onko hän lesbo? Lesbothan pukeutuvat yleensä miesmäisesti.
niin aika moni siellä on poikamainen. En väitä, että kaikki lesbot, mutta monet.
t. 18
ihan sama mitä päälleen laittaa , se on kuitenkin se minä itse jolla eteenpäin mennään. Mulla oli aina 501 levi´s farkut, ja joku kulahtanu t-paita, ei liivejä, ei meikkejä, ja aina kaikki jätkät mun ympärillä, kun mua oli kuulemma helppo lähestyä enkä ollut hökötys. Ja helkkarin hyvän aviomiehen sain. Eli ei sillä pukeutumisella ole mitään merkitystä oikeesti. Ja muoti on aina kauheaa, ja sillä muodilla mikä on tällä hetkellä in täällä meillä, ei ole mitään tekemistä kauneuden tai tyylikkyyden kanssa.
ootko se sama joka joskus kirjoitteli tänne pikkusiskostaan, kuulosti olevan samoja ongelmiaan, paitsi että se pelas jääkiekkoa..notku kuulemma jäähallin nurkilla itteensä paljon nuorempien tyttöjen kanssa ja sinä olit huolissas sillon siitä? kuulostat nimittäin ihan samalta..
Vierailija:
ootko se sama joka joskus kirjoitteli tänne pikkusiskostaan, kuulosti olevan samoja ongelmiaan, paitsi että se pelas jääkiekkoa..notku kuulemma jäähallin nurkilla itteensä paljon nuorempien tyttöjen kanssa ja sinä olit huolissas sillon siitä? kuulostat nimittäin ihan samalta..
" Olen monia kertoja käskenyt sitä ostamaan naisten vaatteita, siis naisten housuja, paitoja yms..mutta ei!!!
Aina ne miesten vaatteet vie voiton. Kun kuulemma naisten farkut kiristää joka paikasta ja ei kuulemma löydy hänelle sopivia farkkuja.
Joopajoo...
-ap-"
Voimia ap:lle!
Mistä voit olla satavarma, että on hetero? Hämätä voi mielin määrin...ja juuri olla ihastunut johonkin saavuttamattomaan.
Lätkä, huono pukeutuminen, pikkutytöt...lesbo mikä lesbo.