On tuo ihomatorauta kyllä tosi tehokas!
Eilen testailin sitä saunan jälkeen ja kylläpäs lähti p....t naamasta! Oli melkein kuin olis kosmetologin ihonpuhdistuksessa käynyt! Toisaalta melkein parempi kun tuli puhdistettua tuota naamaa ihan kunnolla ja ajan kanssa... Oli kyllä kannattava ostos tuo ihomatorauta!=)
Kommentit (10)
Itse en ole uskaltanut ostaa tuota rautaa, vaikka ihomatoja onkin, koska ihoni on ohut ja pintakuiva. Toimisikohan se pintakuivalla + herkällä iholla, höyrytyksen jälkeen siis? Jääkö siitä jälkiä, kun käyttää sitä rautaa?
raudasta on aika paljon negatiivisia mielipiteitä kuulunut kauneudenhoidon ammattilaisilta. Rauta kuulemma vaurioittaa ihon syvempiä kerroksia ja siten aiheuttaa lisää iho-ongelmia pitkällä aikavälillä.
raudasta on aika paljon negatiivisia mielipiteitä kuulunut kauneudenhoidon ammattilaisilta. Rauta kuulemma vaurioittaa ihon syvempiä kerroksia ja siten aiheuttaa lisää iho-ongelmia pitkällä aikavälillä.
että tuo rauta on liian kovakourainen ja voi vaurioittaa ihoa ja aiheuttaa tulehduksia. Enpä suosittelisi ainakaan herkälle iholle.
Miltähän minun nenäni näyttäisi sen jälkeen kun saisin sellaisen kapineen käsiini..
Vierailija kirjoitti:
Miltähän minun nenäni näyttäisi sen jälkeen kun saisin sellaisen kapineen käsiini..
Ei sulla olisi enää nenää sen jälkeen.
itelläni on mutta en osaa kyättää sitä. pitäis kai painaa kovasti nennää vasten, mutta ei toimi mulla ainakaan.
Mä olen jäänyt koukkuun, kun yllättäen iski sellainen mustapääinvaasio, etten teininäkään moista kokenut, eikä mikään muu konsti ole auttanut. Vähän mietityttää kyllä, jääkö huokoset "auki" ja voiko tosta saada jonkun tulehduksen tai vastaavan, kun joskus se punotus vain jatkuu ja jatkuu, ja iho alkaa aristaa. No, jos multa naama tipahtaa ylikäytön seurauksena, oli se ihan sen arvoista!
www.komedorauta.com