Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salaäitipuoli tuo tuskaa

Vierailija
28.02.2006 |

Exälläni on uusi nainen, joka hoitaa lastani tapaamiset. Ero on vanha ja minun halustani. En siis ole mustasukkainen entisestä miehestäni. Pahalta tuntuu se kun en tiedä mitään tästä naisesta. Onko kunnollinen? Ja pakko on antaa pieni lapsi hänelle hoitoon. Isä tekee salaa tämän mutta lapsi on kyennyt kertomaan kuitenkin minulle (ei puhu vielä kunnolla). Tuntuu kuin antaisin lapseni jollekin vastaantulijalle. olen niin huolissani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehenkin pitäisi tajuta, että äitinä haluat tietää kuka lastasi hoitaa!

Vierailija
2/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei suostunut antamaan lasta miehelle ennen kun tapasi minut.

Ymmärrän kyllä että halusi niin eikä mulla sitä mitään vastaan ollutkaan mutta se ottaa päähän että hän ei ole koskaan esitellyt omia miehiään minun miehelleni siis lapsensa isälle... ja hänellä nämä on kuitenkin vaihtunut aika tiheeseen tahtiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rohkeasti vaan ja kysyt että voisitteko tavata ja sano ihan suoraan asiat ;) Kerro, että sinusta on ihan ok jos ex:llä uusi, mutta haluaisit tietää kenen hoiviin lapsesi annat... Ja ihan ystävällisesti hoidat homman ;)

Eihän sitä tiedä kuinka hyvä tyyppi hän on ;)

Vierailija
4/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin naiselle jos tietäisin kuka hän on. Mies hakee yksin mutta nainen odottaa miehen asunnolla. En usko että antaa meidän tavata tai puhua edes puhelimessa, koska eromme syy on miehen sairaus, jonka hän salasi ja sain selville pikku hiljaa. Sairaus aiheuttaa sen, ettei hän pysty yksin hoitamaan lasta (tähän asti hänen äitinsä on hoitanut). Henkiset kyvyt ovat siis rajalliset. Tiivistäen siis pelkää minun kertvan totuuden sairaudesta tälle uudelle naiselle. Jos estän tapaamisen ja vaadin saada tavata naisen, saan uhkasakon?

Vierailija
5/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa tietää, veikkaan että lähtee hänkin. Suhde on niin uusi eikä varmaan osaa epäillä, kuten en minäkään aikoinani. En usko että uskoisi etten kerro. Jotenkin tuntuisi oudolta olla kertomatta. Ilmeisesti en voi vaatia saada tietää kuka nainen on. Jos exä ei salli, en voi tehdä muuta kuin kärsiä?

Vierailija
6/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsi ei vielä puhu? Jos erosta on vasta n. vuosi ei ero ihan vanha juttu voi olla.

Asian sivusta, mutta pisti silmään.

Vierailija
7/7 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että tahdot tuon naisen tavata, ja vaikka kertoakin hänelle miehen sairaudesta, jos uhkaa jollain toimilla, niin voit itse ottaa yhteyttä esim. sossuun ja kertoa tilanteen.

Tuttavallani samankaltainen tilanne eikä antanut lasta miehelle hoitoon juuri samankaltaisen tilanteen takia. Ilmoitti vain sossulle, että näin nyt on ja yrittää selvittää asiaa miehen kanssa, ja asia oli ok.