Seppälä on seuraava konkkayritys, voisin vaikka lyödä vetoa
Jämähtänyt sinne vuosituhannen taitteeseen Cubuksen, Bikbokin, GinaTricotin jne ajaessa ohi valikoimillaan ja edullisemmilla hinnoillaan.
Kommentit (39)
Odotin monta vuotta että yksi tietty Seppälän liike menisi konkkaan, kun kaikki oli aina alessa. Lopettihan se sitten jossain vaiheessa. Kun Seppälä muutti konseptiaan, en ole enää löytänyt sieltä mitään ja tuntuu ettei kukaan tuttavanikaan käy siellä ja yleinen mielipide on myös vähän negatiivinen. Sääli sinänsä, koska se oli joskus lempiliikkeeni, erilainen kuin kaikki muut.
Totta, että Seppälä ei tule edes mieleen, kun vaateostoksille on lähtemässä. Mielikuvani on, että siellä on tosi tätimäisiä vaatteita ja sitten toisessa ääripäässä teinimäinen Link-mallisto. Mutta noin kolmikymppiselle nuorelle naiselle ei oikein mitään sopivaa, nuorekasta mutta fiksun asiallista vaatetta.
Sisäpiiritietoa: olette ihan oikeilla jäljillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seppälästä ei löydä enää ostettavaa, kun muuttivat mitoitusta. Nykyiset koon eu34 housut on h&m:llä kokoa 38 tyyliin. Pitäköön tunkkinsa, kun ei kelpaa pienet naiset asiakkaiksi. En tajunnut tsekata oliko nuorisopuolen Link merkille käynyt sama kuin seppälä womanille.
Niin totta! Slim/skinnyfit farkut on kyllä jotain ihan muuta kuin mitä väittävät. Gina trickosta onneks löytyy oikeasti pieniä housuja.
Mä ostin vasta Seppälästä farkut kokoa XS, käytän normisti farkuissa 24 tai XS. Ne oli oikeasti tosi kapeat ja istuivat hyvin, minusta jopa aavistuksen naftia kokoa. Yllätyin todella. Ainut miinus liian pitkistä lahkeista.
Vierailija kirjoitti:
Uusi omistaja muutti vaatteiden ilmettä ja mitoitusta
No näin teki. Vaatteet ovat nyt ihan käsittämättömän suuria. Useista vaatteista ei ole ollenkaan XS-kokoa ja S-kokokin on liian suuri. Mitä kummaa?
Seppälän vaatteet taitaa olla nykyään liian laadukkaita samaan aikaan kun markkinoinnissa ei ole laatua lainkaan eikä sinne kukaan mene ostoksille. Kaikista ketjuista löytyy tietysti hyvää ja huonoa laatua mutta väittäisin että seppälässä nykyään laatu keskimäärin on halpavaatteiksi tosi hyvää jos vaan malleista tykkää.
Ai siksikö ne housut ei nykyään istu enää ollenkaan! Monta vuotta parhaat housut löytyivät seppälästä, mutta nyt kun etsin uusia, niin olivat ihan kummallisen mallisia.
Ennen seppälässä oli mun mielestä vähän erilaisempia vaatteita kuin muissa kaupoissa. Nykyään samaa kuin muuallakin, mutta vähän kalliimpana.
En kyllä ihmettelisi konkurssia. Harmi.
N25
Olen oikeastaan miettinyt samaa jo pitkään. En löydä sieltä ikinä itselleni mitään kivaa, viimeksi oon ostanut Seppälästä vaatteita 5 vuotta sitten. Ja aina kun kävelen Seppälän ohi, niin ei siellä näyttäisi olevan muita ihmisiä kuin myyjät.
Parikymppisenä ja paljon hoikempana, Seppälän Link-merkki oli just mun makuun, ihanan nuorekasta ja mustan seurana kirkkaita värejä. Nykyään pidän Desigualin vaatteista ja kaipaisin jotain nuorekasta, Linkin ja Desigualin välillä olevaa merkkiä joka ei olisi mikään älyttömän kallis.
Samoja polyesterirytkyjä siellä näyttää edelleen olevan. En maksa tekokuidusta pennin latia, sori vaan. Halpisrytkyjäkin joskus ostan jos ovat luonnonkuitua, mutta laadukkaasta vaatteesta satanen ei tee yhtään kipeää. Seppälän ohi oon kävellyt jo n. kymmenen vuotta, tällä hetkellä menee mielstäni h&m laadun kanssa samaan kategoriaan, kalliimpaa vaan. Pitäisi tehdä kunnon laadunparannus että palaisin Seppälän asiakkaaksi.
Voin myös sanoa Seppälän olevan todennäköisesti seuraava. Siellä näyttää hyllytkin vajailta kun ohi mennen katsoo ja en tunne ketään kuka enää siellä käy.
Tai kenties Kappahl on seuraava? Ei taida ainakaan kovin kaukana olla?
Mä kävin ennen Seppälässä vain ja ainoastaan siksi, että se oli ostarin ainut vaatekauppa ja ostinkin vaatteet sieltä. En käy enää, missä niitä enää ees on?
Siiis meneekö Seppälä konkurssiin ?
Seppälä kuvaa oikein hyvin suomalaista liikeosaamista. Täysin pihalla ovat.
Niin totta! Slim/skinnyfit farkut on kyllä jotain ihan muuta kuin mitä väittävät. Gina trickosta onneks löytyy oikeasti pieniä housuja.