Seppälä on seuraava konkkayritys, voisin vaikka lyödä vetoa
Jämähtänyt sinne vuosituhannen taitteeseen Cubuksen, Bikbokin, GinaTricotin jne ajaessa ohi valikoimillaan ja edullisemmilla hinnoillaan.
Kommentit (39)
Eihän täällä saanut konkursseista keskustella....
Musta Seppälässä on kivoja ja nykyaikaisia, mukavan värikkäitä vaatteita.
Nimi sen sijaan ei ole trendikäs. Anttila ja Seppälä eivät niminä taida olla in, vrt. Cubus, Bikbok, GinaTricot tai vaikka Zara.... Suomalainen sukunimi ei taida oikein enää houkutella putiikin nimenä.
On muuten totta ap! Enpä sijoittaisi tuohon.
Pelkään myös samaa. Valitettavasti Seppälän brändimielikuva ei ole kovin hyvä tai vahva nykyään. Kun mietin kaupungilla, mihin kauppoihin menisin vaateostoksille, Seppälä ei useinkaan tule edes mieleen, vaan on jossain varasijalla. Olen tosin löytänyt Seppälästä kivoja asusteita, mutta esim. tunikoiden materiaali oli yhtenä vuotena liian läpinäkyvää.
Tarkemmin kun ajattelee niin Suomi on p*ska maa.
Uusi omistaja muutti vaatteiden ilmettä ja mitoitusta ja näyttää minusta nyt kivemmalta. En kuitenkaan itse kuulu kohderyhmään.
Seppälässä hinnat noussu aika kovasti muutaman vuoden aikana :( vaatteet muuttunu yhden sesongin rytkyiksi
Toivon, että nuo muutokset auttaisivat. Itse en ole vielä vakuuttunut, mutta katsotaan miltä syksyn vaatteet näyttävät. Muutama vuosi sitten ostin lähes kaikki vaatteet Seppälästä, sen jälkeen ne korvautuivat omituisilla rytkyillä, jotka kaikki näyttävät lähes samoilta. Ikävä vain, etten ole löytänyt Seppälän tilalle oikein mitään muutakaan vaatekauppaa, koska ei noiden Cubuksien ym. valikoima miellytä silmää sen enempää.
Cubuksesta löytyy todella hyviä ja edullisia farkkuja, college-vaatteita ja aluspukeutumista. Olen siirtynyt Seppälästä Cubuksen asiakkaaksi.
Seppälästä ei löydä enää ostettavaa, kun muuttivat mitoitusta. Nykyiset koon eu34 housut on h&m:llä kokoa 38 tyyliin. Pitäköön tunkkinsa, kun ei kelpaa pienet naiset asiakkaiksi. En tajunnut tsekata oliko nuorisopuolen Link merkille käynyt sama kuin seppälä womanille.
Stockmann omistaa Seppälän ja on kertonut, että Seppälä tekee aitoa voittoa.
Kyllä monessa Seppälässä näkyy, että huonosti menee. Muutama ryysy siellä täällä.. valikoima nykyään tosi suppea. Varmasti kohta konkassa. Sääli.
Samaa mieltä. Valitettavasti mennyt alaspäin jo vuosien ajan, ihme että on vielä pystyssä.
En ole vuosiin löytänyt Seppälästä kivoja vaatteita, en edes uudistuksen jälkeen. Hinta-laatusuhde ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Stockmann omistaa Seppälän ja on kertonut, että Seppälä tekee aitoa voittoa.
Ei omista enää. Mielestäni vaatteiden laatu on nyt parempi uuden omistajan myötä. Sitä ennen vaatteet olivat noin kymmenen vuoden ajan roskiskamaa.
Vierailija kirjoitti:
Seppälästä ei löydä enää ostettavaa, kun muuttivat mitoitusta. Nykyiset koon eu34 housut on h&m:llä kokoa 38 tyyliin. Pitäköön tunkkinsa, kun ei kelpaa pienet naiset asiakkaiksi. En tajunnut tsekata oliko nuorisopuolen Link merkille käynyt sama kuin seppälä womanille.
Ai?? En tiennyt että ovat muuttaneet mitoitusta, mutta ihmettelin käydessäni että miten xs koon paita voi olla väljä päällä. Ennen käytin seppälän kokoa s/36. Joka paikassa koot isonee ja kohta ei pienikokoisille naisille löydy muualta kun hmstä vaatteita.. Ja hassua että mittojeni perusteella mun pitäisi olla taulukkojen mukaan kokoa 38, mutta usein mahdun helposti xs koon vaatteisiin..
Vierailija kirjoitti:
Musta Seppälässä on kivoja ja nykyaikaisia, mukavan värikkäitä vaatteita.
Nimi sen sijaan ei ole trendikäs. Anttila ja Seppälä eivät niminä taida olla in, vrt. Cubus, Bikbok, GinaTricot tai vaikka Zara.... Suomalainen sukunimi ei taida oikein enää houkutella putiikin nimenä.
Mulle on ihan sama, vaikka vaatekaupan nimi olisi Mattila, jos siellä ei ole kivoja vaatteita niin en osta. Silmääni miellyttää eniten Zaran ja Gina Tricotin yms. vaatteet ja Seppälän rytkyt ei ole lähelläkään niitä.
Mä taas tykkään tästä uudesta Seppälästä! Oli vuosien kausi kun en edes ovea sinne avannut...
Parempilaatuisia vaatteita kuin ennen, vaikka sitä heikkoakin on mukana.
Ennen vaan melkein kaikki oli kuraa, nyt voi löytää yksittäisiä kivoja juttuja.
Mä myös kannattaisin nimen vaihtoa, "Seppälä" on mielikuvana niin Anttilaa (samaa aikakautta) että ennusmerkkejä kun katsoo niin ei kohta hyvin mene.
Mutta miten Seppälä voisi erottautua massasta?
Niiden pitää keksiä jokin juttu...
Seppälän rättien varaston arvo on niin pieni ettei se konkkaan mene. Anttilat sentään täynnä merkkituotteita.
Kyllähän luvut rumilta näyttää, liiketappio viimevuosina - 12,5 % , -32,8 %, - 31,1 % , kauanko taseessa riittää fyffee pyörittää?