Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarve miehillä on kehua muistakin naisista, vaikka itsellä olisi vakituinen kumppani?

Vierailija
21.07.2016 |

Kysyn vaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan kehua kavereita, jos on kehuttavaa. Mikä siinä on erikoista? Toiselle tulee hyvä mieli.

Vierailija
2/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kovin tasapuolista kehua vain omaa kumppania

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, oma mies ei harrasta tuollaista. Tai kehuu siis normaaleja kehuja esim. "Antti oli tehnyt hienon taulun" tai "Jaana oli pärjännyt hyvin jossain kisassa" tms. Mutta ei se toisten ulkonäköä kyllä ikinä kommentoi, naisten tai miesten. Ellei sitten satu olemaan joku todella erikoinen siisti kertomisen arvoinen juttu

Vierailija
4/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehua saa jos se ei ole jatkuvaa. Lisäksi jos kehuu aina muita asioista missä omakumppani ei ole niin hyvä niin vikaa on pääkupissa

Vierailija
5/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies usein toteaa esim baarissa, että ei siellä mua parempaa olis ;) Mutta se on muutenkin tosi huomaavainen ja sen on tosi vaikeaa kertoa, jos jokin asia vaikka mättää. Ei halua pahottaa mun mieltä. Enkä edes oo mikään erityisen herkkä suuttumaan.

Mutta oishan se outoo, jos mies päivittelis, että kato ku upee nainen tuolla.

Vierailija
6/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää juu. Mun mies kehuu yleensä naisia telkkarissa esim usein kuulee "No no!!!!" "ei paha" "hyvä perse tolla" "oho minkä näkönen."

Ja minä olen sitten läski tai porsas tai jotain muuta yhtä ihanaa. Tietty vitsillä mut vituttaahan tollanen

Vierailija
7/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Tarkoitin että kehua, että on monia muitakin. Siis pettää. Ja ihan häpeilemättä siis ympäriinsä.

Vierailija
8/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Oma mies ei kehu ketään kun ei yksinkertaisesti kiinnitä ulkonäköön huomiota (jos tässä nyt puhutaan ulkonäön kehumisesta?). Itse taas tosi usein kehun ystäviäni, miehiä ja naisia, ja näiden kumppaneita, miehiä ja naisia, aina! Jos vaikka on uusi kiva paita, kehun. Nätti tukka, kehun. Hyvin ajettu parta, kehun. Olen tarkkasilmäinen visuaalinen ihminen. Jospa miehelläsi on ap vain tämä sama taipumus/tapa? Olisi tosi ankeeta jos mun mies loukkaantuisi, kun kehun vaikka ystäväni pukeutumistyyliä, kun se on ystävälleni osoitettu kehu ja tsempiksi hänelle.

Vierailija
9/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, nyt luin ton tarkemmin. Jätä tollanen mies! -8

Vierailija
10/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vaan?

Jätä se sika.  Hanki koira, ne on uskollisempia. Jos se koira alkaa kehua muita koiria, niin vie eläinlääkärille.

Vierailija
11/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto.

Vierailija
12/12 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto. Eivät läheskään kaikki noin tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi