Miksi kaikilla suomalaisilla naisilla on tatuointi?
Tosi WT, meikkaavat itsensä kuin karjan. Likaisen näköistä, hävettää teidän puolesta. YÄK!!
Kommentit (35)
Wot, sittenhän...
a) En olekaan nainen!
b) En olekaan suomalainen!
c) Ainakin yhdellä suomalaisella naisella ei ole tatuointia, eikä tule.
Pelkään neuloja ja pidän ihostani sellaisenaan. Ei tosin ole mikään ongelma, jos joku muu tahtoo tatuoinnin ja sellaisen ottaa, kunhan hoitaa asian vastuullisesti asiantuntevassa paikassa. Jokainen saa teettää ihoonsa kuvia, ottaa läväreitä ja muutenkin näyttää siltä kuin itse tahtoo, ei ole minulta pois. En kuvittele, että muut olisivat olemassa minun silmäruokanani. Paitsi ap:n herkkupeppua on aina kiva vähän silmäillä kaupungilla, onneksi ap:n pakarat on timmissä kunnossa silmänruokana tämmöselle tatuoimattomalle suomalaisnaiselle, nam nam. ;)
Ps. Modet, tämä ei ole sen törkeämpi kuin aloitusviestikään, joten turha poistaa sitä, jos annatte tällaisen ihmisten ulkonäköä töykeästi kommentoivan ketjun täällä silti olla. ;) Jaxuhaleja teille. <3
Voinko mä nyt valita minkä maalainen olen, kun ei oo tatuointeja, eli en voi olla suomalainen? Jes! Voinko alkaa irlantilaiseksi?
Miksi muiden tatuoinnit kutittavat persettäsi noin kovasti? Pitänee itsekin hommata, näkyy toimivan takuuvarmana karkotteena ahdasmielisille idiooteille :D
Niin, kun huomioidaan, mistä se muoti on alunperin lähtenyt niin asiaa voi ymmärtää paremin. Alunperin tatuonteja oli vankilassa olevilla miehillä, ja merimiehillä. Sitten on tiedossa, että pahimat rikolliset saavat valtavasti ihailijapostia naisilta. Älykkäät miehet tietenkin halusivat samaan viiteryhmään, koska siten pääsi naisten suosioon.
Tästähän ei olekaan pitkä matka siihen että naiset haluavat olla idoliensa kaltaisia, ja yleensäkin kaikessa parempia kuin miehet.
Ei mulla ole tatuointeja. Miksi yleistetään jos yksi tuollainen on tullut vastaan?
T. Suomalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata. T. Nainen joka katuu jokaista tatuointiaan
Mietipä, oliko syynä se , että kaikilla muillakin on ??
Hieno yleistys hermanni! :D
T. Tatuoitu ja lävistetty nainen
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi tällainen aloitus? Halusit tehdä takuuvarman trollialoituksen tatuoinneista, vai onko joku ihana nainen tatuoinnin kanssa loukannut sinua?
Kannattaa mennä vaikka lueskelemaan Nizzan uhreista, niin ahdistus ihmisten ulkonäöstä saattaa helpottaa.
Oliko sillä rikollisella myös tatuonteja? Vai miten se asiayhteys tässä menee?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole tatuointeja. Miksi yleistetään jos yksi tuollainen on tullut vastaan?
T. Suomalainen nainen
Minulle ainakin on tullut monta , eikä juttu ole sitten jatkunut pidempään. Mielikuva ei ole kovinkaan positiivinen, joten se voi alkaa vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata. T. Nainen joka katuu jokaista tatuointiaan
Mietipä, oliko syynä se , että kaikilla muillakin on ??
Ei. Vaan se että ne on maniapäissään otettuja. En tee asioita siksi koska "muutkin tekee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne joilla ei ole tatskoja ovat sika läskejä.
178/52 T.5
Anoreksia.
Ja miksi kaikki hoikat ovat nykyään einiinhoikkien mielestä anorektikkoja?
Kaikilla? Ööö...mulla ei oo. Monilla voi olla mutta tuskin kaikilla!
Mulla ei oo yhtään tatskaa, eikä tuu, enkä myöskään meikkaa. <3
Vierailija kirjoitti:
aikamoistameininkiä kirjoitti:
#yleistäminen
Osuiko arkaan paikkaan?
Ei osunu itselläni ei ole ainuttakaan enkä aijo ottaa =D
Wot, sittenhän...
a) En olekaan nainen!
b) En olekaan suomalainen!
c) Ainakin yhdellä suomalaisella naisella ei ole tatuointia, eikä tule.
Pelkään neuloja ja pidän ihostani sellaisenaan. Ei tosin ole mikään ongelma, jos joku muu tahtoo tatuoinnin ja sellaisen ottaa, kunhan hoitaa asian vastuullisesti asiantuntevassa paikassa. Jokainen saa teettää ihoonsa kuvia, ottaa läväreitä ja muutenkin näyttää siltä kuin itse tahtoo, ei ole minulta pois. En kuvittele, että muut olisivat olemassa minun silmäruokanani. Paitsi ap:n herkkupeppua on aina kiva vähän silmäillä kaupungilla, onneksi ap:n pakarat on timmissä kunnossa silmänruokana tämmöselle tatuoimattomalle suomalaisnaiselle, nam nam. ;)