Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eläimiä pelkäät?

Vierailija
28.02.2006 |

Minä pelkään karhuja...sinänsä huvittavaa, mutta mulla on oikeasti joku ihmeen fobia niistä. Joku aika sitten se oli vielä pahempi, näin harva se yö painajaisia kyseisistä elukoista. Vieläkään en uskalla kunnolla liikkua metsässä vapautuneesti, aina kuulostelen ja tähyilen näkyykö karhuja... mistä lie moinen tullut, koskaan en ole koko elukkaa edes nähnyt.

Niin ja sitten pelkään ampiaisia ja kaikenmaailman surriaisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä pelkään karhuja...sinänsä huvittavaa, mutta mulla on oikeasti joku ihmeen fobia niistä. Joku aika sitten se oli vielä pahempi, näin harva se yö painajaisia kyseisistä elukoista. Vieläkään en uskalla kunnolla liikkua metsässä vapautuneesti, aina kuulostelen ja tähyilen näkyykö karhuja... mistä lie moinen tullut, koskaan en ole koko elukkaa edes nähnyt.

Niin ja sitten pelkään ampiaisia ja kaikenmaailman surriaisia.

Vierailija
2/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne kusee nurkkiin ja lapset sit sotkee niitä, ja eräs tuttu lapsi on nyt sairauskierteessä kun on selvinnyt että on syönyt lunta jossa on ollut kissanpissiä. siis jotain bakteeria, jota on kissan pississä. jatkunut jo pari kk. kivaa.

ja vaikka en hysteerikko olekkaan niin ei kamalasti kiinnosta ajatus kissasta joka on tuolla metsässä repinyt jonkun sorsan ja tulee meidän vaunuun nukkuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

säpsähdän aina kun vaikka joku muovipussi lentää tuulessa mua kohti jos luulen sen olevan lintu. ja jos pulut menee torilla liian läheltä, vähäks noloo, mutta en voi sille mitään...

Vierailija
4/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ampiaisia sekä punkkeja.

Vierailija
5/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se surina jo yksistään nostattaa karvat pystyyn ja lähden hulluna juoksemaan ympärinsä huutaen kuin henkeä vietäisiin.... (eikä häiritse aika eikä paikka...)

Vierailija
6/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviä, lokkeja keväisin, saunaliisoja -tai mitälie maijoja onkaan!

HYI! YÖKS KUN INHAA JA PELOTTAA..

Vierailija
7/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän isommista kauhua aiheuttaa karhu, susi ja hirvet jotka voivat kiima-aikoina hyökkäillä päälle.

Vierailija
8/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itikoita en pelkää. Ja mä kans kammoan lintuja. Luulen, että se johtuu siitä, kun veljelläni oli kesy varis kun olin alle 2-vuotias. Se oli tykännyt istua ihmisten olkapäällä ja pään päällä ja epäilen, että olen sitä säikähtänyt silloin. Linnut on luonnottomia olioita mielestäni=)!

Vierailija
9/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena mun kimppuun on käynyt irtokoira ja hoitajani juoksi karkuun. Jäänyt siitä asti hirmunen hallitsematon pelko ja ette usko miten vaikea on asua pääkaupunkiseudulla, kun piittaamattomia koiranomistajia kuhisee ympärillä.

Vierailija
10/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tuota karhu kammoa, koskaan en ole karhua nähnyt! Toistuvasti näen unta karhusta joka kiertaa taloamme ja osaa avata oven. Joskus kohtaan karhun talossa ja tapan sen puukolla.. taistelemme siis.. Joskus karhu taas tappaa minut... Pelottava uni. Pahimpia on ne unet jossa moni karhu kiertää taloa ja piiloudun aina johonkin kaappiin yms. kuulen karhun hengityksen lähelläni.. karmeita unia kyllä!

Vierailija
11/11 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita inhokkeja on sitten käärmeet ja mehiläiset.