Yksinhuoltajuus ei ole mikään tekoselitys
Jolla voi marista itselleen etuja työaikoihin tai mihinkään muihinkaan asioihin. Kukaan ei ole pakottanut olemaan yksinhuoltaja. Kun tekee lapsia hyvän miehen kanssa, niin ongelma katoaa.
Kommentit (28)
Tekoselitys ei oo sana.
T. Leski joka ei kyllä hae lapsillaan etuja
Vierailija kirjoitti:
Ei minustakaan ole.
t. Kolmivuorotyötä tekevä yksinhuoltaja
Tuo on oikea asenne.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tekoselitys ei oo sana.
T. Leski joka ei kyllä hae lapsillaan etuja
Läskikään ei käy tekoselityksestä.
Ei olekaan tekoselitys. Se on aito selitys ja aito syy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on itse aiheutettua. Sama kuin sanoisin, etten pääse tuohon työvuoroon, koska olen kännissä.
No minä en tappanut miestä joten en tajua miten aiheutin yksinhuoltajuuteni.
Meillä on kyllä näitä yhäreitä töissä jotka aina hokee että mutkulapset mutkulapset. Mutta on ihan tavaperusperheellisiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on itse aiheutettua. Sama kuin sanoisin, etten pääse tuohon työvuoroon, koska olen kännissä.
Ei ole läheskään aina itseaiheutettua. Mitäs teet, jos leskeydyt tai raskaudut, mutta lapsen toinen vanhempi ei halua olla mukana kasvattamisessa.
Ja voisit tässä vielä opeteöa käyttämään sanaosaa teko-.
Mietipä hetki, mitä eroa on lauseilla: Yksinhuoltajuus on tekosyy - Yksinhuoltajuus ei ole tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole läheskään aina itseaiheutettua. Mitäs teet, jos leskeydyt tai raskaudut, mutta lapsen toinen vanhempi ei halua olla mukana kasvattamisessa.
Mietipä hetki, mitä eroa on lauseilla: Yksinhuoltajuus on tekosyy - Yksinhuoltajuus ei ole tekosyy.
Älä raskaudu jännämiehen kanssa. Sitä saa mitä tilaa!?
Että jos sun ukkos kuolee, se on vaan tekoselitys?
Sana on tekosyy.
En ole lasten takia ollut ikinä pois töistä. Teen 2 vuorotyötä. Ihan samaa kun muutkin.
Silti kukaan ei halua olla yh ja se vaikeuttaa asioita.
Otapa ap haaste vastaan, vaihdetaan 1 kk osia. Hoidat työni ja lapset , 3 kpl.
Toisaalta noi tunnevammaista yksilöä en lasteni lähelle edes halua.
Haista 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ymmärrä suomea? Yksinhuoltajuus ei edelleenkään ole mikään tekoselitys ruinata itselleen etuja. That´s it.
Tekoselittäjä palstailee paskoineen päivät. Siinä sitä sun leskeyttä ja 3 lasten hoitamista ja röitä.
Ei niin. Ihan oikea selitys on se. Hyvä kun huomasit.
Vierailija kirjoitti:
Että jos sun ukkos kuolee, se on vaan tekoselitys?
Sana on tekosyy.
En ole lasten takia ollut ikinä pois töistä. Teen 2 vuorotyötä. Ihan samaa kun muutkin.
Silti kukaan ei halua olla yh ja se vaikeuttaa asioita.
Otapa ap haaste vastaan, vaihdetaan 1 kk osia. Hoidat työni ja lapset , 3 kpl.
Toisaalta noi tunnevammaista yksilöä en lasteni lähelle edes halua.
Haista 💩
Tämä alkoi siitä kun kauppojen aukioloaika ketjuissa yksinhuoltajat ruikuttivat työaikojansa. Se on oma tyytyväisyys mistä siinä ruikutetaan, ettei haluta olla klo 21 jälkeen töissä. Ei mikään päivähoitopaikka muutenkaan ole auki esim. klo 20:00. Ainoastaan marina johtuu kun ollaan laiskoja, eikä haluta olla töissä klo 21 jälkeen, ei mistään muusta.
Hyvä nainenhan jättää lisäksi lapset miehen huomaan illaksi.
Nämä yh.t on hienoja jotka hommaavat sen lapsen salaa ja kun suhteessa menee huonosti niin luulevat että lapsi korjaa tilanteen ja kappas ero tuli.
Jos pyöräyttää 3 mukulaa on ottanut riskin. Jos menen pelaamaan kenoa voin voittaa tai hävitä, mutta samalla lailla tietoinen riski. Mikään tekoselitys ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Ihan oikea tekoselitys on se. Hyvä kun huomasit.
Tiedämme kaikki totuuden.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jolla voi marista itselleen etuja työaikoihin tai mihinkään muihinkaan asioihin. Kukaan ei ole pakottanut olemaan yksinhuoltaja. Kun tekee lapsia hyvän miehen kanssa, niin ongelma katoaa.
Entä jos se hyvä mies menneekii kuolemaan ennenaikojaan, jättää yksin lasten kanssa? Äkkiä uutta ehtimään että pystyy taas marisemaan itelleen sopivia työaikoja?
Ei minustakaan ole.
t. Kolmivuorotyötä tekevä yksinhuoltaja