Jotenkin ihmetyttää tuo Mtv3 touhu, potkuja tulee solkenaan
Olipa nyt mitä mieltä hyvänsä noista ihmisistä, niin miksi antaa kenkää rautaisille ammattilaisille ja tyyli miten tuo tehdään on niin tyly, ei mitään inhimillisyyttä vaan kasvoton korporaatio ilmoittaa yllättäen potkuista. Tuo tyyli on minusta jo haitallista tuon yrityksen imagolle.
Mtv3 antaa kuvan itsestään yrityksenä joka menee kohta konkurssiin, niin huonosti he ovat nuo irtisanomiset hoitaneet.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä kanava liikaa samojen naamojen aivotont hömppäohjelmaa, esim Pimiän tekopirteät tekonauretut kokkiohjelmat on niin nähty, samoin kaikki muukin tekonaurettu mukahauska paska.
Niinpä. Tähän päälle vielä iänikuiset Uuno Turhapurot ja Pulttiboissit niin ketään ei kiinnosta.
James Bondeja unohtamatta, kerran yritin katsoa pitkästä aikaa mtv sport uutiset tuolta mutta 10min mainoksia ja pari minsaa itse uutisia niin missaan joka kerta. Itse asiassa taidan poistaa koko kanavan telkusta, ei sieltä mitään katsomisen arvoista ole tullut vuosikausiin.
No minä olen "vain" 31v ja oikeastaan ainoa mitä katson maikkarilta, on aamu-tv. Kuten olen katsonut teinistä alkaen, samalla kun olen pukeutunut/syönyt/meikannut. Ja nyt tämä on nimenomaan se osuus, johon ei kannata panostaa ja johon kohdistetaan säästöjä? Kyllä minunkin sukupolveni on saanut jo tarpeekseen life style -ohjelmista ja reality formaateista. Juuri sen takia netflixit ovat ikäluokassani niin suosiossa: ei life-styleä tai realitysarjoja.
Harmittaa tämä "vanhojen" asiaohjelmien ja kasvojen alasajo. Se viestittää myös nuorille jotain äärimmäisen masentavaa: vaikka tekisit työsi kuinka hyvin, olet aina korvattavissa, just like that.
Minua aikoinaan muka ärsytti Lauri Karhuvaara Huomenta Suomessa. Mutta taisin sittenkin tykätä, sillä sen koommin en Huomenta Suomea katsonut, kun Late siirrettiin siihen vanhusohjelmaan.
Aina ennen arkiaamut alkoivat Maikkarilla. Nykyään telkkari on kiinni aamuisin, sillä Ylen Aamu-tv:kään ei miellytä.
Ehkä muutaman uudistuksen olisivat molemmat kanavat voineet jättää väliin. Ei katsojatkaan jatkuvia uudistuksia jaksa. Jatkuvasti uutta etsivät ihmiset tuskin lähtökohtaisesti katsovat televisiota. Telkku on perinteistä kiinni pitävien media.
Vierailija kirjoitti:
Ei media/viihde teollisuus ole sellainen jossa voi pitää samat ihmiset samoissa rooleissa vuosikymmeniä, koko kanavan mummoontuu/ ukkoontuu siinä ja katsojat kaikkoavat. Pitää uudistua ja pysyä freesinä. Ne ketkä eivät pysy junan tahdissa jäävät asemalle. Ammatinvalintakysymys, as simple as that.
Mun mielestä se aamuteeveen nuori nainen on liiankin nuori. Menee uskoottavuus. Enbuskekin on mun mielestä liian nuori. Ei aamutveen pitäs mikään nuoriso-ohjelma olla.
Vierailija kirjoitti:
Minua aikoinaan muka ärsytti Lauri Karhuvaara Huomenta Suomessa. Mutta taisin sittenkin tykätä, sillä sen koommin en Huomenta Suomea katsonut, kun Late siirrettiin siihen vanhusohjelmaan.
Aina ennen arkiaamut alkoivat Maikkarilla. Nykyään telkkari on kiinni aamuisin, sillä Ylen Aamu-tv:kään ei miellytä.
Ehkä muutaman uudistuksen olisivat molemmat kanavat voineet jättää väliin. Ei katsojatkaan jatkuvia uudistuksia jaksa. Jatkuvasti uutta etsivät ihmiset tuskin lähtökohtaisesti katsovat televisiota. Telkku on perinteistä kiinni pitävien media.
Lopetin Ylen aamu tvn katselun aikoja sitten, on niin kuolettavan tylsä ettei sitä vaan jaksa katsoa.
-arnoldi
Niinpä. Tähän päälle vielä iänikuiset Uuno Turhapurot ja Pulttiboissit niin ketään ei kiinnosta.