Mieheni on ihan "Jorman" näköinen kyllä hävettää.
Talvisin vielä korostuu kun laittaa kireän pipon päähän.
Kommentit (14)
Ei kai kukaan heinäkuussa pipoa käytä?
Talven tullen osta sille väljempi pipo .. ja kas, miehesi ei näytä Jormalta.
Minä sitten näytän jumalalta. Usein kuulen että ei herran jumala nuita sun juttuja. Vähempikin palvominen riittäisi. Ihan herrani mestarini on aivan riittävä. Jumala on jo pikkasen liioittelua. Ilmeisesti mulla on myös älyttömän iso. Ei tuo muuten sanoisi että olen koko vartalo kyrpä.
Itse on toisinaan idän ilkeä noita. Käymme eeppistä sotaa kaukosäätimen herruudesta. Julmana ja epäinhimillisenä rangaistuksena joudun joskus viemään roskapussin. Aivan kohtuutonta vaatia sellaista. Siitäkin suuttui kun seksin jälkeen annoin sille rahaa. Mikähän siinäkin oli väärin?
Näitä juttuja ei sitten tarvi ottaa tosissaan. :D
Suomalainen kalju laiha insinööri, norsunvittuilme naamalla... mitäs menit naimaan sellaisen.
Tukkaa ja menoa kirjoitti:
Suomalainen kalju laiha insinööri, norsunvittuilme naamalla... mitäs menit naimaan sellaisen.
Olen suunnilleen vastakohta. Vanha hevari jolla on hymy herkässä. Nainen kenen kanssa olen saa aina sellaista huomiota ettei voi valittaa. Se miten kohtelin kaverin koiria oli kuulemma yksi syy mikä herätti mielenkiinnon. Eikä ne ole pelkästään koirat jotka tykkää. Kaikki eläimet jostain syystä tykkää. Muija vitsaileekin että mussa on eläimellistä vetovoimaa. Saattaa olla?
Ala kutsumaan sitä Jormaksi, tiedä vaikka pitäisi lempinimestä.
¯\_(ツ)_/¯
Mikähän siinäkin on että miehen sitä sanotaan usein jormaksi? Mitä siitä ajattelee jorma nimiset? No on naisen silläkin useita nimiä. Ala-apuviiva, tuhero, römpsä, luola, hitusvinkula, jne. Aina sinne vain uudestaan tahtoo jorman työntää. Jokin siinä vetää puoleensa. Ehkä petri nygårdin mainitsema pillumangeetti?
Aaha. Nyt tajuan miksi Ollilan Jorma otti nokkiinsa kun joku huomautti hänen kapeista harteistaan. Sehän tosiaan tekee miehestä aika jorman näköisen.
Ai sen Tuuri-ohjelmassa olevalta tarjoushaukalta?
Tiedän yhden Jorman, joka näyttää Jormalta.