kokkauskatastrofisi.mikä meni pieleen ja miksi
Kommentit (17)
Laitoin punakaalia broilerikeittoon, ja se värjäsi broilerifileet ihan liilanvärisiksi. En muista enää, menikö liemikin lilaksi. Maku oli hyvä, ja söin kyllä keiton, mutta kaunista se ei ollut.
mulla usein jos tekee liian terveellistä niin tulee pahanmakuista
Kaakaojauhetta mansikkakiisseliiin.
Liian löysä pullataikina jonka jätin kohoamaan ja aattelin tehdä peltipullaa..jauhot siis loppui kesken.No se saakeli tursus pöydälle ja sotki ihan joka paikan!!No paistoin lopun ja syötyä tuli.Uusi resepti,äidin sotkupulla.Maistui hiivalle.En suosittele.
yritän silti syödä omat kokkailuni vaik joskus ei onnistu.ei ruokaa ja rahaa saa heittää roskiin t. pihi :D
Ei oo käyny muita katastrofeja kuin että ruoka on kaatunut/tippunut lattialle, esim. uuniin matkalla ollut makaronilaatikko, lasagnette, tai pasta kaatunut ohi kun pitänyt siivilään kaataa... Vituttaa olla näin kömpelö :( eihän sitä enää siitä syö
Otanpa popparit esiin, ja seuraan kuinka "koko taloutta yksin pyörittävät" palstamammat pistävät tässäkin ketjussa taas parastaan. Jatkakaa ihmeessä.
Pannari, josta tuli lähinnä linoleum-laattaa muistuttava kova litteä neliö. En saanut alas.
Suolaa ripoteltuna mansikoiden päälle, luulin että se oli sokeria. Vieraat ihmettelivöät oudon makuisia mansikoita.
Makea malesialainen soijakastike tavallisen soijakastikkeen sijaan pilasi sushin. Maistui lähinnä pohjaanpalaneelle siirapille se makea soijakastike, aivan kamalaa. Olin vahingossa ostanut vääränlaista.
Sitten on nämä klassikot kuten raa'aksi jääneet leivonnaiset, esim. kääretorttu joka kaasu-uunissa oli raaka päältä, taikina oli vielä ihan kosteaa. Pohjasta musta ja palanut.
Nousemattomat kakut sun muut, kuivakakku josta unohtui sokeri. Gluteenittomat sämpylät joista tuli kovia lingon ammusta muistuttavia pökäleitä.
Gluteenittomat munkit joista tuli täysin onttoja, vain nahkea kuori ympäröi ilmakuplaa.
Jäätelökakku, joka ei ehtinyt jäätyä riittävästi, jäätelöt tursusivat pitkin pöytää kakkulevyjen välistä.
Piparit jotka levisivät pellillä yhdeksi isoksi, yhtenäiseksi neliöksi, en vieläkään tajua miksi.
🇺🇦🇮🇱
Eilen en jaksanut keittää munia kattilassa, niin kokeilin kypsyisivätkö jos kaadan kiehuvaa vettä munille + peitän kulhon foliolla. 25 minuuttia myöhemmin valkuainen oli vielä kuin räkää, roskiin meni.
Vierailija kirjoitti:
Otanpa popparit esiin, ja seuraan kuinka "koko taloutta yksin pyörittävät" palstamammat pistävät tässäkin ketjussa taas parastaan. Jatkakaa ihmeessä.
Höpö höpö.meillä syödään myös poppareita ja pinaattilättyjä..vaikka hyvää ruokaa teenkin;)
T.se pullanpaistaja
Minun pahimpia epäonnistumisiani ovat olleet jotkut leipomukset, joissa olen joko ymmärtänyt ohjeen väärin tai sitten ovat alunperinkin olleet jotenkin outoja ohjeita. Taikinat käyttäytyvät kummallisesti tai maistuvat ihan oudoilta. Samoin yhdet haukipihvit olivat ihan kamalia, vaikka tein tunnetun ohjeen mukaan, ei vaan onnistunut. Mikään näistä ei ole ollut kenenkään muun vika, kuin omani. Enkä ole syönyt epäonnistuneita, eikä muittenkaan ole tarvinut syödä niitä. Kompostiin menee, kun menee pieleen.
tein vispipuuroa. Keitin puolukat vaaleiksi, kaadoin satsin siivilän läpi ja katsoin että sinne menee liemi viemäriin, yhtäkkiä tajusin että sehän piti säästää eikä siivilään jääneet puolukat :( ei tehty vispipuuroa sinä päivänä.
oishan niitä munia voinu viel keittää lisää tai pannulle
Tönäisin pannukakkutaikinaa täynnä olevan uunipellin lattialle. Ihmeen riittoisaa se oli!
Tein itse majoneesia ja valitsin operaation viimeistelyyn sauvasekoittimen lankavatkaimen sillä seurauksella, että erittäin riittoisaa majoneesia oli pitkin keittiötä vyötärön korkeudelta ylöspäin. Paitani oli majoneesissa, keittiön seinät olivat majoneesissa, kodinkoneet olivat majoneesissa, tuolilla ollut laukku oli majoneesissa, keittiöpyyhkeet olivat majoneesissa, silmälasit olivat majoneesissa, mutta pöydällä ollut tietokone ei ollut majoneesissa. Majoneesi päätti valua myös lattialle. Siivousoperaatio kesti kauan ja olin iloinen, ettei aviomies ollut kotona, koska olisi räjähtänyt, jos hän olisi vielä tullut siihen katastrofia ihmettelemään. Nyt tuolle voi jo nauraa.
Kuorrutin kakkuvuoan vahingossa maustekorppujauholla ja lopputuloksena oli lihapullan makuinen kuivakakku. Mies söi ja sanoi olevan vinkeällä tavalla hyvää, itse kuorin.
joskus voi yrittää pelastaa mokia vaikka jatkamalla jollai toisella hämäykseksi naamioiden mutta saattaa mennä viel enemmä pieleen. nimimerkki kokemusta on
Laitoin ripoteltuun sushiin savustettua mätiä, koska se oli tarjouksessa enkä arvannut, että se ei sopisi ollenkaan :( oli tosi pahaa, ei sopinut sushiriisin kanssa yhtään.
t. First World Problems