En uskalla tunnustella rintojani kuukausittain vaikka pitäisi
Pelkään niin hitosti aina, että sieltä löytyy joku pahkura. Minähän sekoaisin pelosta siksi aikaa täysin, kunnes varmistuisi ettei se olisi mitään pahaa.
Kommentit (12)
Jaa pitäis? Kuka käskee? Olen 35-vuotias enkä ole ikinä käplännyt rintojani. Miehet on 😃
Mammapalstalle tarvitaan mammografia.
Vitsi oli omakeksimä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa pitäis? Kuka käskee? Olen 35-vuotias enkä ole ikinä käplännyt rintojani. Miehet on 😃
35-vuotias akka jo, eikä ole kuullutkaan rintojen omatarkkailusta eikä ilmeisesti rintasyövästäkään tai hyvälaatuisista muutoksista. Tsk, tsk!
Vierailija kirjoitti:
Mammapalstalle tarvitaan mammografia.
Vitsi oli omakeksimä.
Miehille pappografia https://www.google.fi/search?q=pappografia&oq=pappo&aqs=chrome.1.69i57j…
Harvapa niitä tunnustelee ja tutkii. Korkeintaan sellaiset joilla on rintasyöpää suvussa . Itsellä ei oo suvussa rintasyöpää enkä tunnustele rintoja koskaan. Ikää 34
Mä tahtoisin, mutta en pysty kun tekee pahaa ja sattuu:/
Mun mies on erikoistunut mun rintojen tutkimiseen ja sen hän tekee mielellään. Ja melkein joka päivä.
Luotan hänen asiantuntemukseensa ja kertoo varmasti, jos niissä jotain tuntuu..
Mä en myöskään pysty tunnustelemaan, enkä kyllä muistakaan, ja ikää on jo 56 v. En tajua, miten se onkin niin vaikeaa. Juuri kävin taas mammografiassa ja puhtaat paperit sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35-vuotias akka jo, eikä ole kuullutkaan rintojen omatarkkailusta eikä ilmeisesti rintasyövästäkään tai hyvälaatuisista muutoksista. Tsk, tsk!
Toki olen kuullut. Kuukausittaisesta kopeloinnista taas en. En tutki munasarjojani/keuhkojani/ kohdunkaulaani/suutani jne. myöskään syövän varalta joka neljäs viikko. Enpä usko että moni muukaan.
No mites ap jos ulkoistaisit sen homman muille. Voisit tienata samalla. Varmasti löytyis miehiä, jotka olis valmiita maksaan siitä. Voisit tosim joutua antaan myös persettä, mut kai se menis siinä sivussa?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on erikoistunut mun rintojen tutkimiseen ja sen hän tekee mielellään. Ja melkein joka päivä.
Luotan hänen asiantuntemukseensa ja kertoo varmasti, jos niissä jotain tuntuu..
Itse pelkään syöpiä, mutta olen todella laiska tunnustelemaan. Olen myös sopinut miehen kanssa, että aina kun olemme yhtä aikaa suihkussa, hän pyrkii muistamaan tunnustella rintani (saippuan kanssa on muuten paljon helpompaa tuntea kaikki kyhmyt!).
Minä voin tulla tunnustelemaan vaikka päivittäin😜