Ruotsin kuningasperheen uudet kuvat ja videot
Chris näyttää taas siltä, että olisi missä tahansa muualla mielummin. Ja Leonore ei (taaskaan) tottele.
Kommentit (270)
Minä mietin sitä, että onko koskaan ollut yksin elävää kuninkaallista prinssiä tai prinsessaa, joka ei ole koskaan mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia? Pitäisi joskus googlettaa.
Carl Philipin Leonoren hakureissua ei edes kuvattu, mutta jos Chris olis lähtenyt lapsensa perään jolkottelemaan, niin kyllä kamerat olis heti suuntautuneet häneen. Tästä huomaa, kumpi on mielenkiintoisempi tyyppi.
Miten joku voi nähdä jotain negatiivista tässä videossa? Ihan normitouhua, jos mukana on pieniä lapsia. Kukaan ei riistänyt ketään kenenkään sylistä.
Yrittäkää itse saada samalla kokoonpanolla täysin ongelmaton kuvaushetki aikaiseksi 😊
Mun naama näyttäisi varmaan ihan samalta kuin Chrisin naama, koska en tykkää olla kuvissa. Tykkään olla kameran takana. Se joka on joskus yrittänyt ottaa kuvia, missä on pieniä lapsia, tietää, kuinka "helppoa" se on.
Ruotsalainen Flashforum ei ole maailman asiallisin keskustelupalsta mutta siellä on keskustellaan siitä onko Leonore erityislapsi ja monien mielestä on.
Joku kirjainyhdistelmä sillä varmaan onkin, kasvot on oudonnäköiset ja käytös ylilevotonta.
Vierailija kirjoitti:
Minä mietin sitä, että onko koskaan ollut yksin elävää kuninkaallista prinssiä tai prinsessaa, joka ei ole koskaan mennyt naimisiin ja hankkinut lapsia? Pitäisi joskus googlettaa.
Esimerkkinä Englannin kuningatar Elisabet I 1500-luvun loppupuolelta.
http://www.expressen.se/nyheter/kungligt/chris-madeleine-och-jag-vill-h…
Chrisin synttärihaastattelu. Puhuu kauniisti perheestään, ja kertoo hänen ja Madeleinen haluavan 1-2 lasta lisää. Ei kuitenkaan aivan vielä, sillä haluavat nyt antaa kaiken huomionsa Leonorelle ja Nicolakselle.
Mistähän syystä sekopää? :) vaikka olisin mielipuoli ni parempikin se kuin muita ihmisiä haukkuva ja arvosteleva