Tänään bussissa oikea idiootti taas liikenteessä
Meninpä bussiin ja vieressäni istuu nainen, joka sitten ottaa puhelimen käteen ja soittaa työpaikalleen. "Moikka täällä Niina, oon nyt 3 päivää saikulla kun on viruksen aiheuttama vatsatauti, nähdään siis maanantaina sitten." Kiitos Niina kun sitten olit siellä bussissa tartuttamassa tautia muihin. Helvetin idiootti.
Kommentit (8)
Miten Niina sitten olisi lääkärissä käynyt? Tuskin tuohan saa ambulanssia tai taksilappua kuitenkaan.
Olisiko kuitenkin ollut lorvikatarri vatsakatarrin sijaan... Ei vain huvittanut mennä töihin loppuviikoksi?
Niina menee taksilla sinne lääkäriin ja laittaa nenäliinan naamansa eteen. Tuo tauti kun voi oikeasti olla hengenvaarallinen joillekin. Ymmärrän ap:ta, itsekin sairastin noroviruksen talvella ja pyörryin sitten vessaan, olin ihan kanttuvei lähes viikon ja kokonaan parantuminen ja voimien paluu takaisin vei lähes kolme viikkoa. Miksi Niina ei pitänyt nenäliinaa suunsa edessä ollessaan bussissa?
Lentäenkö sinne terkkariin pitää mennä? oli munki pakko oksennustaudissa mennä bussilla terkkarii. oksensin vielä siinä bussissa matkalla pussiin jonka onneksi olin ottanut mukaan. takastulo matkalla en onneks oksentanu mutta olin varmaa sen näkönen että kanssamatkustajia kauhistutti :D
Luulenpa, ettei Niinalla mitään vatsatautia ollut, koska noin reippaasti bussiin tuli. Olisithan sinä nähnyt hänen naamastaan, jos sairas olisi ollut. Siinä Niinukka sai muutaman päivän vapaata tuosta vaan.
Ehkä Ninalla ei oikeesti mitää tautia ole..