Voi hölmöys mitä menin tekemään! Nyt on sitten mielessä vain
Tuo mitä näin. Kurkkasin erääseen laatikkoon. Näin paperin, mikä selitti paljon. Mutta tuo ei ollut tarkoitettu minun silmilleni. Toisaalta hyvä, että tiedän. Eipä ole eräs sis niin osa, kuin luulin, asu onkin aivan toisen suuntainen. Mutt silti minun ei pitäisi tietää tuota, koska tuohon laatikkoon ei olisi pitänyt kurkkia. Sikisi se olikin pakattu.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Tuo mitä näin. Kurkkasin erääseen laatikkoon. Näin paperin, mikä selitti paljon. Mutta tuo ei ollut tarkoitettu minun silmilleni. Toisaalta hyvä, että tiedän. Eipä ole eräs sis niin osa, kuin luulin, asu onkin aivan toisen suuntainen. Mutt silti minun ei pitäisi tietää tuota, koska tuohon laatikkoon ei olisi pitänyt kurkkia. Sikisi se olikin pakattu.
'Eipä ole eräs asia, niin kuin luulin, asia onkin aivan toisen suuntainen.' 'Siksi se olikin pakattu.'
Menit lukemaan toisen päiväkirjaa?
Äiti, taasko sä luit mun päiväkirjaa
Meitä kiinnostaa nyt aivan suunnattomasti tämä salaisuutesi.
Sori ukkokultani, jos sulle tuli yllätyksenä, että oon pannu muitakin miehiä ennen sua. Ja nyt ne näpit irti päiväkirjastani! xD
Pistä se korkki kiinni, loma loppuu sunnuntaina.
Sinut on mitätöity testamentissa?
Ihanaa! Kurkkasit purkkiin ja siellä ei ollutkaan purkkia, vaikka helistelit purkkia ja katselit nurkkia, sen jälkeen katselit purkkia, vaikka se olikin vain täynnä kurkkuja.
Tajusitko itsekään tuosta sepustuksesta mitään??