Onko kohteliasta huomauttaa, jos naisen nännit näkyvät paidan läpi?
Vähän samaan tapaan kuin huomautetaan, jos jollakulla on vaikkapa ruokaa jäänyt hampaiden väliin.
Kommentit (35)
On kohteliasta. Kannattaa ottaa etusormella ja peukalolla hyvä ote nännistä ja kiertää vastapäivään. Silloin nainen tajuaa mokansa.
Kunhan teet sen kohteliasta, miel. runollista kiertoilmaisua käyttäen, esim. kuinka kauniisti ruusujen puna kuultaakaan ensilumen verhon alta.
Minulla näkyy joskus 😞 En tykkää topatuista liiveistä, koska ne hautoo.
Kommentteja en kaipaa. Anna ihmisten olla ja elää. Älä puutu kaikkeen, please.
Miksi olisi tarve sanoa?
En varmaan huomauttaisi. Sitten jos vaikka uimarannalla jonkun kanssasiskon uimapuku olisi valahtanut niin, että nänni on paljaana, varmaan vaivihkaa vinkkaisin että nostaa uima-asuaan, mutten puuttuisi asiaan jos nyt vaatteet on päällä kuitenkin. Ilman rintaliivejä kulkeminen voi olla ja usein on ihan tietoinen valinta, silloin ei oikein voi sille mitään, jos nännin nöpötys näkyy.
mulla topatut t-paitarintaliivit aina ja silti näkyy nännit trikoonpaidan läpi. ei voi mitään.
Joo, ja mielellää huivi päähän samalla.
Onk kohteliasta huomattaa, jos miehen nännit näkyvät paidan läpi?
No ei todellakaan ole! Se on moukkamaista. Sama kuin nainen huomauttaisi miehelle, että sepaluksesi pullottaa. Oletteko todella noin typeriä?
Mun mielestä se on vähän sama kuin sanoisi "sulla on lyhyet hiukset". Näkyyhän ne, mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ei näin:
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/oikeastiko_tenni…
Näkyhään sillä takapuolikin tuosta mekosta. Sekö ei haittaa? Ja aika vähän ne nännitkin näkyi tuosta mekosta ja tissit oli sentään kokonaan peitetty. On taas turhaa kitisemistä.
On jos samalla huutaa sen megafoniin. Muutenhan voi olla ettei joku kuule huomautteluasi.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole! Se on moukkamaista. Sama kuin nainen huomauttaisi miehelle, että sepaluksesi pullottaa. Oletteko todella noin typeriä?
Sukupuolielinten kommentointi on aivan eri asia. Ap
Miksi nännit ei saisi näkyä läpi?
Miksi munat saa näkyä urheilukilpailuissa ihan vapaasti kankaan läpi? Pikamatkojen urheilusuoritus jää kokonaan sivuosaan, kun ei voi muuta kuin seurata niitä heiluvia munia.
Saako heille huomauttaa siitä ja olisiko se kohteliasta?
Mulla on rinnat ja niissä on nännit. Tiedän että ne näkyvät, joten en tarvitse ketään kertomaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt AIVAN eri asia ole. Nännit on eroottinen osa ihmiskehoa. Ja mitäs luulet tapahtuvan sitten kun on huomautettu nänneistä? Kääntyykö ne sisäänpäin? Itse a7nakin läväyttäisin kysyjää turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nännit ei saisi näkyä läpi?
Saa näkyä, kuten ruokakin hampaiden välissä. Moni vain ei halua nännejänsä tai edellistä ateriaansa esitellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt AIVAN eri asia ole. Nännit on eroottinen osa ihmiskehoa. Ja mitäs luulet tapahtuvan sitten kun on huomautettu nänneistä? Kääntyykö ne sisäänpäin? Itse a7nakin läväyttäisin kysyjää turpaan.
Määrittele "eroottinen osa ihmiskehoa". Nainen voi vaikka ottaa tilanteesta opikseen, jos haluaa. Mitään tarvetta väkivaltaan ei ole. Ap
Juu, mutta se kannattaa tehdä hienovaraisesti vaikka letkauttamalla että "täällä taitaa olla hieman kylmä".