Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos naapurisi vakoilisivat sinua?

nnaaapurit
20.07.2016 |

Kyttäisivät systemaattisesti milloin tulet ja menet ja nauraisivat sinulle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niille mitään mahda. Me ollaan kun ei huomattaiskaan naapurin kyttäkaksikkoo. Itsensä ne vaan nolaa, kun kyykkii rajakuusien alla ja kännykkä pärähtää soimaan taskussa:)

Vierailija
2/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunbut naapurien vakoiluun rakentamalla disinformaatiota syöttävän persoonallisuuden ja elinympäristön. Todellisuudessa elän aivan erilaista elämää, kuin miltä näyttää, ja naureskelen naapureille luomalleni mielikuvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Ehkä voisin järjestää jotain hupiteatteria heille, jos oikein kyttäisivät.

Vierailija
4/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin tupakointia. Olen lähes lopettanut, mutta parvekkeella voisi kessutella ne vähätkin.

Vierailija
5/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistaisin varmaan olenko psykoosissa.

Vierailija
6/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jotain tosi epäilyttävää. Esim. kutsuisin vieraita miehiä kotiini ja kaivelisin kuoppia pihaani ja kanniskelisin suuria jätesäkkejä. Siinä voisivat pohtia, että mikä meininki ja me mieheni kanssa naureskeltaisiin heille.

Vierailija
7/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tekisin jotain tosi hullua. Niin että niillä olis kytättävää, normaalisti kun en vietä mitenkään mielenkiintoista elämää, mutta tulishan siinä haastetta kun jotku oikein kyttäämällä kyttäis :D

Tai sit kyttäisin takaisin, ostaisin kiikarit, ja mustissa vaatteissa hiippailisin pusikoissa :D radiopuhelimella pitäisin yhteyttä mieheen joka päivystäis kotkanpesässä, eli meidän olkkaris...

Vierailija
8/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nnaaapurit kirjoitti:

Kyttäisivät systemaattisesti milloin tulet ja menet ja nauraisivat sinulle?

Mä ainakin tappaisin ne. Ruumiit raiskaisin.

Vierailija
9/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä ilmat pihalle auttaisi?

Vierailija
10/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakuilen kotona sen verran paljon, että kyttäämiseni lienee epämiellyttävää, jos ei oo joku pervo kyseessä :D

Vierailija
11/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on naapurikyttääjä. Laitoin partsin ikkunan kiinni, niin ei enää päässyt kuuntelemaan puhelinkeskuskeluani, kun parvekeemme on kuuloetäisyydeltä hänen ikkunasta. Sen jälkeen avasi sälärit että voi sentään stalkata. Naurattaa koko tyyppi 😂

Vierailija
12/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli rivarissa kyttääjä naapurit. Kerran hyppäsin yhtiön pihalla olleeseen lasten kahluualtaaseen kun he olivat takapihallaan, ihan vain nähdäkseni heidän reaktionsa. No, tekivät rikosilmoituksen kotirauhanhäirinnästä. Vielä tänä päivänäkin ihmettelen miksei se häirinnyt muita naapureita, jotka asuivat jopa lähempänä tätä kyttääjä pariskuntaa.

Vierailija
13/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakuilen kotona sen verran paljon, että kyttäämiseni lienee epämiellyttävää, jos ei oo joku pervo kyseessä :D

Hah, hah. :D Mä olen myös usein alasti. Mahtaa olla hehkeää katsella keski-ikäistä miestä. Ei vaan usein jaksa suihkun jälkeen pukea ja tämä on aika kuuma asunto. Kyllä "sekin" erottuu jos on tarpeeksi tehokas kiikari tai kaukoputki.

Vierailija
14/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babyuniversumeissa ei meille naureta!

Vierailija
15/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, naapurin setä häiriköi (stalkkaa ja mustamaalaa) mua netissä. Toivottavasti ei nähdä enää ikinä missään! Ja juu ei, en ole puusilmä (en ole vaan kiinnostunut), ei ole aspergerpiirteitä (olen vain introvertti), en ole aseksuaali (mitä vittua?!!) ja ei, en ole masentunut. Joten voisitko jättää minut rauhaan? Ja todellakin, voisitko myös lopettaa minuna kirjoittelun, olet tehnyt sitä jotain kymmenen vuotta? Kirjoittelusi takia irtisanouduin töistäni, ja masennuin yms. muuta pahaa. En ole todellakaan kiinnostunut, naapurin setä, koita ymmärtää se.

Vierailija
16/16 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, ei ole todellakaan mukavaa lukea haukkumista netistä omasta ulkonäöstä tai pukeutumisesta, miesmausta yms. Ylipäänsä mitä se kuuluu kenellekään muulle? Mitä olet ajatellut voittavasi tekemällä pahaa jollekin käytännössä ihan tuntemattomalle ihmiselle?? Olet varmasti todellakin voittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi