Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 420€/kk + sähkö ja vesi kulutuksen mukaan paljon?

Vierailija
20.07.2016 |

Asunto yksiö 27m2, ihan keskustassa unelmapaikalla ja hyväkuntoinen. Ekaan omaan kotiin muutto kyseessä ja tällaista tarjottiin. Opiskeluaikana 851€/kk tulot. (ellen töihin mene) Oon aivan ulapalla näistä asioista eikä oo paljon aikuisia keiltä kysyä :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paikkakunnastakin että mikä se vuokrien hintataso on. Itse asuin yksiössä Tampereella keskustan tuntumassa 32m2 450€/kk + vesi muistaakseni 18€/kk/hlö, oli halpa verrattuna muihin samankokoisiin ja -kuntoisiin asuntoihin.

Vierailija
2/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He he, 420.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kallis. Riippuu toki kupungista, mutta suurimissa opiskelukaupungeissa keskusta yksiöt maksavat 500-900e.

Itsellä 45m2 keskusta yksiö yliopistokaupungissa, vuokra 620e. +muut kulut.

Toki jos asunto on jossain pienessä kylässä, niin sitten kallis.

Vierailija
4/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He he, 420.

Smoke weed everyday!

Vierailija
5/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa  jos on pakko muuttaa kotoa, koska asunnot todella kiven alla aina syksyisin kaupungeissa.

Vierailija
6/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok, jos kerta kouluja ympärillä, niin opiskelijoita piisaa. Itellä oli 415€ 33m2 yksiö opiskellessa.

Vierailija
7/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan keskustassa on kyllä vähintään 500e/kk vuokra. N. 60k hlö kaupunki. Mietin vaan kun käteen jää vuokran ja ruoan jälkeen joku 200e, onko se vähän :D en tosiaan tiedä näistö asioista paljon mitään, vanhempiin esim ei ole hyvät välit niin en voi apua pyytää. Ap

Vierailija
8/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistokaupunki ja oma koulu tuosta asunnosta n 100m päässä. Ap

Vierailija
9/9 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No veden ja sähkön kanssa varmaan max. 500e/kk eli 350eurosta sinun pitäisi vielä maksaa esim. puhelinlasku, netti, kotivakuutus, ruokakulut ja ehkä matkakulut joka kk? Vuokra on halpa, mutta sanoisin, että aika tiukalle menee.

Tee taulukko, mihin kirjaat menosi!

Itse olen esim. ruuan suhteen tosi pihi ja meillä menee miehen kanssa ruokiin n. 40e/vko/naama. Varmasti saa halvemminkin syötyä, mutta olemme jo päälle 30 ja työssäkäyviä, joten tuloja ja menoja ei ole toviin niin kovin tarvinnut miettiä. :) Itse en enää ehkä pärjäisi noin pienellä rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan