Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen kaveri ei jätä rauhaan.

Vierailija
20.07.2016 |

Kotirauhanrikkomisesta vois jo nostaa syytteen, mutta pistin primitiivisen reaktion piikkiin kun kävi ovea hakkaamassa, huutamassa pahoinpitelyuhkauksia ja kunnianloukkauksia. Sanoin ettei olla enää kavereita kun luottamus meni erittäin hyvästä syystä. Käyttäytyykö +30 miehet normaalisti noin jos kaverit pistää välit poikki?

Kommentit (5)

1/5 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ja sinuna olisin soittanut poliisit heti kun tuli ovea hakkaamaan. Sairas ihminenhän tuo on!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/5 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ei tietenkään. Ja sinuna olisin soittanut poliisit heti kun tuli ovea hakkaamaan. Sairas ihminenhän tuo on!

Olis pitänyt juu, mutta tiesin sen reaktion ennalta, muttei koskaan ole mua tollei uhannut. Minkäänlaista anteeksipyyntöäkään ei jälkeenpäin tullut ja se kuvittelee että vielä ollaan kavereita. Mitä mä teen kun se tulee seuraavan kerran ovelle, vaikka käytös olisi taas "normaali"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Olis pitänyt juu, mutta tiesin sen reaktion ennalta, muttei koskaan ole mua tollei uhannut. Minkäänlaista anteeksipyyntöäkään ei jälkeenpäin tullut ja se kuvittelee että vielä ollaan kavereita. Mitä mä teen kun se tulee seuraavan kerran ovelle, vaikka käytös olisi taas "normaali"?

Soitat suoraan poliisit etkä reagoi mitenkään.

Vierailija
4/5 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee teidän olevan kaveri ja uhkailee?! Välillä näitä ketjuja lukiessa ihmettelen todella millaisia läheisiä joillain on.

Vierailija
5/5 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelee teidän olevan kaveri ja uhkailee?! Välillä näitä ketjuja lukiessa ihmettelen todella millaisia läheisiä joillain on.

En mä tiennyt että se on tuollainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi