Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä taas naisten päät kääntyilivät, kun kävin lenkillä ilman paitaa

Vierailija
20.07.2016 |

Eihän se minua oikeastaan haittaa, että lihaksiani tuijottelevat, kunhan eivät niskojansa niksauta tai päin lampputolppia kävele. Että tuijotelkaa naiset jatkossakin paljasta ylävartaloani ihan yhtä häikäilemättömästi kuin olette tähänkin asti sitä tuijotelleet. Nauttikaa minusta, naiset, nauttikaa!
Silmäkarkkimies

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla, mutta jos juoksisisin ilman paitaa takaan että yhdellä lenkillä saisin enemmän huomiota kuin ap juoksemalla maapallon ympäri.

Nytkin jo katsovat miehet pomppivia tisujani liiankin tarkkaan.

Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen huomannut miesten saavan naisiltaan vihaista palautetta, kun ovat liian pitkään katsoneet.

Yksi sai ympäri korviaankin, mutta en tiedä olivatko pomppivat tissini ainoa syy, mutta taisi olla viimeinen korsi kasaan.

Yleensä välttelen lenkillä liikaa yleisöä, mutta päästäkseni metsään on noin kilometri kuljettava ihmisten ilmoilla.

No mitäs ihmeellistä tuossa on? Suurin osa nuorista naisista keräisi valtavasti huomiota paidattomana lenkkeillessään. Eikä siihen edes mitään pomppivia tissejä tarvittaisi. 

Sitä yritinkin kertoa että APn kokemukset on naisille ihan arkipäivää eikä mikään pullistelun aihe.

Vierailija
22/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli se ketju kun monelle iskee lenkillä hirveä ripuli ja yks av-mamma kertoi että hänen miehensä on monta paitaa käyttänyt perseensä pyyhkimiseen. Että semmosia mielikuvia..

Kuka pyyhkisi perseensä paitaan eikä sukkaan?

Se, jolla on oikea ripuli eikä sukka riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy salilla, mutta jos juoksisisin ilman paitaa takaan että yhdellä lenkillä saisin enemmän huomiota kuin ap juoksemalla maapallon ympäri.

Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen huomannut miesten saavan naisiltaan vihaista palautetta, kun ovat liian pitkään katsoneet.

Yksi sai ympäri korviaankin, mutta en tiedä olivatko pomppivat tissini ainoa syy, mutta taisi olla viimeinen korsi kasaan.

Yleensä välttelen lenkillä liikaa yleisöä, mutta päästäkseni metsään on noin kilometri kuljettava ihmisten ilmoilla.

No mitäs ihmeellistä tuossa on? Suurin osa nuorista naisista keräisi valtavasti huomiota paidattomana lenkkeillessään. Eikä siihen edes mitään pomppivia tissejä tarvittaisi. 

Sitä yritinkin kertoa että APn kokemukset on naisille ihan arkipäivää eikä mikään pullistelun aihe.

Miten niin? Naisena on helppo saada paljon huomiota miehiltä, mutta miehenä ei ole helppo saada (positiivista) huomiota naisilta. Vähän sama kuin miesvoimailija vähättelisi naisvoimailijan tuloksia, koska itse pystyy parempaan.

Vierailija
24/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisistahan naiset tykkää  eniten, kuin Bullin lihakset on. Suurin osa naisista ei vain saa Bullin kaltaista jättiläistä, koska niitä on niin vähän, niin sitte naiset kieltää tykkäävänsä Bullin kaltaisista. Sanoo vaan et "Ällöttää, yök!"

Vierailija
25/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin, että yksi mies katseli minua ihaillen. Mies tuli kohti ja kysyi, että olenko Päivi Räsänen. Se siitä sitten...

Vierailija
26/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo vielä mitään. Äsken näytti siltä että mahakas naapurinsetä lähti lenkille ilman housuja. Oletan että edes jotkut speedot siellä alla toivottavasti on, mutta paidan ja verkkatakin helman alta ei kyllä näkynyt niin minkäänlaista lahjetta. 😷

Miksi te miehet ette pukeudu säädyllisesti? En halua joutua näkemään yhtään miestissin miesnänniä enkä miessisäreiden kalpeaa mieskarvoitusta. Jotkin tietynlaiset vaatteet tällä kelillä voisivat jopa viilentää oloa, että kuumuus ei käy selitykseksenne.

Vierailija
27/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli se ketju kun monelle iskee lenkillä hirveä ripuli ja yks av-mamma kertoi että hänen miehensä on monta paitaa käyttänyt perseensä pyyhkimiseen. Että semmosia mielikuvia..

Ää sä pilasit ap:n leijat jutut :D

Vierailija
28/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on rantaleijonia ihailla, ap:lla taitaa olla ihan sopiva pilke silmissäkin!

Vierailija
29/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisistahan naiset tykkää  eniten, kuin Bullin lihakset on. Suurin osa naisista ei vain saa Bullin kaltaista jättiläistä, koska niitä on niin vähän, niin sitte naiset kieltää tykkäävänsä Bullin kaltaisista. Sanoo vaan et "Ällöttää, yök!"

Tuosta on jopa tilastoakin kerätty (oleellinen aihe kas) ja olet väärässä. Naiset ihannoi atleetteja kugen uimareita ja koripalloilijoita, ei pumppibroilereita, se on enempi miesten itsensä ihanne. Tiedän, olen nainen.

Vierailija
30/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beta-naaraat käy kuumana mihin vaan helppoon.

Vierailija
31/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lenkkipolun varrella on niitä laitteita, joilla voi treenata.

Eilen taas yks äijä oli treenaamassa ilman paitaa ja esittelemällä esitteli itseään.

Huvittavaahan tuo keikistely ja pullistelu oli, teki mieli kysyä, että luuleeko se olevansa Muscle Beachilla xD

Vierailija
32/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne naiset juoksivat kovempaa kuin sinä. Eikö se ole sinulle vähän noloa? Miten muuten näkisit, että naisten päät kääntyvät?

Vierailija
33/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosferatu kirjoitti:

En usko että sentään minun päätäni olisit kääntänyt. Paitsi jos gootti olisi kyseessä niin voisin katsoa hieman huvittuneena.

No kukin tavallaan, jos tuo sitten pönkittää sitä huonoa itsetuntoa. :)))

Enhän toki väittänytkään, että jokainen goottilepakko olisi päätään minun kohdallani kääntänyt. Ja hyvä niin. Ap

Miehiä on sitten niin kiva vähän näpäyttää kun heti pitää puolustautua.

Edelleen, kukin tavallaan.

Vierailija
34/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo vielä mitään. Äsken näytti siltä että mahakas naapurinsetä lähti lenkille ilman housuja. Oletan että edes jotkut speedot siellä alla toivottavasti on, mutta paidan ja verkkatakin helman alta ei kyllä näkynyt niin minkäänlaista lahjetta. 😷

Miksi te miehet ette pukeudu säädyllisesti? En halua joutua näkemään yhtään miestissin miesnänniä enkä miessisäreiden kalpeaa mieskarvoitusta. Jotkin tietynlaiset vaatteet tällä kelillä voisivat jopa viilentää oloa, että kuumuus ei käy selitykseksenne.

Ihan normaali lenkkivarustushan lyhytlahkeiset trikoot ovat -varsinkin pyöräilyssä. Itse tulin äsken kaupungilta ja tuli nähtyä SATOJA nuoria naisia persposket paljaana.

Vierailija
35/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Naisena on helppo saada paljon huomiota miehiltä, mutta miehenä ei ole helppo saada (positiivista) huomiota naisilta. Vähän sama kuin miesvoimailija vähättelisi naisvoimailijan tuloksia, koska itse pystyy parempaan.

Olen ymmärtänyt että miehet jo maakuntatasolla pystyvät parempaan, kuin Suomen olympiajoukkueeseen valittu nainen, mutta noissa halveksivissa miesvoimailijoissa on aika vähän jotka mahtuisivat kooltaan alle 63 kiloisten sarjaan, en edes tiedä onko miehille noin köykäisiä sarjoja.

Vertaustasi en siis käsitä, mutta myönnän että olet periaatteessa oikeassa, mutta naisena en koe miesten tarjoamaa huomiota pääsääntöisesti mitenkään positiiviseksi, se on vain joku luonnon voima jonka kanssa pitää elää ja välillä tulivii yli niin paljon että on kamppailtava vastaan.Elämän realiteetteja tämä.

Kaikille suloisille miehille, jotka ette etsi elämänne rakkautta baareista, niin lenkkipolku on vielä huonompi paikka ainakin minun suhteen. Baarissa/yökerhossa osaan suhtautua, mutta jos mies lähestyy minua, kun lenkkeilen hikisenä ilman meikkejä, niin pervotutka hälytys soi päässäni heti.

Työtilanteeni ei salli nyt koiran pitoa, mutta heti kuin mahdollista otan koiran, joka estää lähestymiset.

Kaukaasian paimenkoirista lähinnä on kokemusta, lapsuuden kodissani koiraa ei juuri lenkitetty,kun sai liikuntaa muutenkin.

Mitä koiria suosittelette yksin lenkkeilevälle naiselle, joka hieman osaa itse puolustustakin.

Juoksen vähintään kolme kertaa viikossa alle kymmenen kilometriä.

Haluan riittävän ison koiran, joka jaksaa lekit juosten ja ei pysähtele kesken kaiken nuuskimaan mitään. Varmaankin narttukoira on paras.

Vierailija
36/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ÄÄÄÄÄääärrrrimmmäisen loukkaantunut ja ahdistunut viestistäsi, koska minulla on OIKEUS kirmata suvituulessa ilman paitaa. Sinä et voi minua alistaa, sovinistinainen! Olen voimaantunut mies ja käyn ahon laitaa minä iliman paitaa, jos niin haluan.

Keijo Koo

Vierailija
37/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole liian varma edes tästä. Tulee mieleen vitsi ajalta, jolloin uimarannoilla Suomessakin oltiin ilman yläosaa.

Teini sanoin menevänsä ilman yläosaa rannalle äiti koitti kieltää ja varoitella, mutta teinityttö piti päänsä.

Illemmalla tyttö tuli itkien kotiin, äiti siihen sitten sanomaan, että enkös sanonut kaikki pojat ovat kimpussasi.

Tyttö nyyhkytti ja sanoi, että olisikin ollut, mutta yksi mies kysyi: Hei kundi onko sulla tikkuja.

Vierailija
38/38 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosferatu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosferatu kirjoitti:

En usko että sentään minun päätäni olisit kääntänyt. Paitsi jos gootti olisi kyseessä niin voisin katsoa hieman huvittuneena.

No kukin tavallaan, jos tuo sitten pönkittää sitä huonoa itsetuntoa. :)))

Enhän toki väittänytkään, että jokainen goottilepakko olisi päätään minun kohdallani kääntänyt. Ja hyvä niin. Ap

Miehiä on sitten niin kiva vähän näpäyttää kun heti pitää puolustautua.

Edelleen, kukin tavallaan.

Pakko saada viimeinen sana, kun tuli vähän näpeille, vai? *tirsk*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi