2 vuoden seurustelun jälkeen, kuinka pitkälle olette?
käyttekö vaan treffeillä, ooteko muuttaneet yhteen, kihloissa, lapsi, vai miten pitkälle?
Kommentit (55)
2 vuotta seurustelun aloituksesta oltiin oltu kihloissa vuosi ja alettiin suunnittelemaan häitä. Naimisiin siitä vuoden kuluttua ja lapsi syntyi sit 2,5 vuotta häiden jälkeen.
Seurusteltiin kahden vuoden jälkeen vaan.
Tuossa vaiheessa olimme olleet vuoden kihloissa, järjestelemässä häitämme ja juuri aloittelemassa hedelmöityshoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Oli 5 lasta, omakotitalo ja järkyttävä määrä lainaa.
uusperhe vai viitoset?
Tapasimme 2014 heinäkuun lopussa, ja treffailimme kolmisen kuukautta kunnes sit 2014 lokakuussa sovimme seurustelevamme. Joulukuussa 2015 muutettiin yhteen ja samassa kuussa saimme myös tietää että odotan esikoispoikaamme, laskettuun aikaan on enää kuukauden verran :') <3 Niin ja olen 30v ja mies 27v..
2 v. pykälässä oltiin asuttu 2 v. yhdessä.
10 vuoden avoliiton jälkeen avioiduttiin. Nyt menossa 12. vuosi. Kaikki ookoo.
Ollaan suurin osa yhteisestä vapaa-ajasta yhdessä ja nukutaan myös yleensä tuolloin samassa osoitteessa. Kummallakin on oma asunto ja toisella osapuolella lapset joka toinen vkl. Meidän seukkaamisesta ei tiedä kuin jotkut kaverit minun puoleltani. Homma toimii, joten näin jatketaan luultavasti loppuelämä. Oma asunto ja oma tila on tärkeää molemmille. Yli nelkyt olemme ja enme aio avioitua, muuttaa yhteen tai lisääntyä.
Asuttiin yhdessä vuokralla niinkuin vieläkin. Odotin meidän toista lasta (joo vähän tiuha tahti :D) mies töissä, minä esikoisen kanssa kotona. Ei olla ylipäätään oltu vielä kauaa yhessä ja vasta mentiin kihloihin mutta kyllä sen tietää kun kohdalle sattuu;)
Kohta tulee 2 v täyteen. Ollaan just muuttamassa yhteen (töiden taki etäsuhteessa oltu hetki, sitä ennen seurustelua erillään asuen). Suunnitellaan yhteisen asunnon ostamista. Ollaan hieman alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee 2 v täyteen. Ollaan just muuttamassa yhteen (töiden taki etäsuhteessa oltu hetki, sitä ennen seurustelua erillään asuen). Suunnitellaan yhteisen asunnon ostamista. Ollaan hieman alle 30v.
Ja siis ennen etäsuhdetta asuttiin samalla paikkakunnalla n. 1,5 v.
Ei olla edetty ollenkaan, erotaan varmaan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla edetty ollenkaan, erotaan varmaan kohta.
Kaksi vuotta ja ei ollenkaan edistystä? Siis ei mitään? Huh huh.
Oltiin oltu naimisissa jo 10kk ja vauva tuloillaan.
Nyt 2 vuotta ja 4kk yhdessä. 2v kohdalla oltiin asuttu yhdessä 7kk. Etäsuhteessa ennen sitä - vierailimme toistemme luona.
Miehellä 2 lasta jotka meidän luona puolet kuukaudesta.
Mies haluaisi yhteisen lapsen. Itse mietin vielä - olisiko järkevämpi säästää ja ostaa asunto ennen raskautumista.
Ikää minulla 33 ja miehellä 36.
Tyttöystävä muutti meille. Vaimoni on hyväksynyt suhteen. Tyttöystävän kanssa ei yhteisiä lapsia, vaimon kanssa 2 yhteistä.