Sanokaa rehellisesti, ymmärrättekö te nuorten naisten pukeutumisparadoksissa miehiä varten mitään logiikkaa?
Eli siis pukeudutaan seksikkäästi ja paljastavasti nuorten ja komeiden miesten katseita varten, mutta ei missään tapauksessa haluta saada rumien ja vanhojen miesten limaisia ja iljettäviä katseita!
Ja mukaan vastaajan sukupuoli ja ikä.
Kommentit (44)
jjjoo kirjoitti:
Huoh. Naiset yleensä pitää muodista ja laittautumisesta. Voin ihan rehellisesti sanoa, että minulla on meikkiä naamassa ja kivat vaatteet silloinkin, kun olen kotona enkä menossa minnekään. Ja en meikkaa ketään varten, en edes katsele ympärilläni kaupungilla, koska olen ujo. En halua huomiota, itseäni varten meikkaan ja pukeudun. En tajua, miten joku voi luulla, että naiset meikkaa ja pukeutuu miehiä varten? Ehkä miehet sitten ajavat partansa, käyvät suihkussa ja pukeutuvat naisia varten. Ai niin, useimmat niin tekevätkin. Miksi olla hygieninen äijäporukassa?
Hohhoijaa.
Mitä eroa on sinkkunaiselle joka meikkaa baariin iskutarkoituksella ja nicki minajin musavideolla?
No mistähän tuon tiedät ettei nelikymppisenä puumana nuoret pojanklopit kiinosta. En tunne montakaa naista joka tourjuu jos on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa näkee, että puolet naisista ei ymmärrä edes koko kysymystä! Noloa.
Minä olen mies enkä ymmärrä lainkaan tuota kysymystä. Eihän tuossa nuorten naisten käytöksessä ole mitään epäloogista.
Minä taas olen kokenut asian niin, että vaikka ne nuoret naiset pukeutuu niitä nuoria komeita miehiä varten seksikkäästi, niin eivät he pidä myöskään heidän tuijotuksestaan, vaan paheksuvat sitäkin, vaikka siis olisivatkin heitä varten seksikkäästi pukeutuneet. Tuossa on siis selkeä paradoksi, mutta jos he saavat kuolausta osakseen niiltä, joilta eivät halua, niin onhan se ihan loogista, etteivät siitä pidä.
Huoh. Naiset yleensä pitää muodista ja laittautumisesta. Voin ihan rehellisesti sanoa, että minulla on meikkiä naamassa ja kivat vaatteet silloinkin, kun olen kotona enkä menossa minnekään. Ja en meikkaa ketään varten, en edes katsele ympärilläni kaupungilla, koska olen ujo. En halua huomiota, itseäni varten meikkaan ja pukeudun. En tajua, miten joku voi luulla, että naiset meikkaa ja pukeutuu miehiä varten? Ehkä miehet sitten ajavat partansa, käyvät suihkussa ja pukeutuvat naisia varten. Ai niin, useimmat niin tekevätkin. Miksi olla hygieninen äijäporukassa?
Hohhoijaa.