Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen normaalia toimintaa poikaystävältä?

Vierailija
20.07.2016 |

Kun hänellä on kavereita käymässä niin hän puhuu minulle törkeästi. Saattaa huutaa playstationin äärestä "Tuo ämmä voileipiä ja kaljaa" Kerran kun otin yhden tekemistäni voileivistä niin hän otti sen kädestäni, pusersi mahaani ja sanoi "sä syöt ämmä ne leivät sitten ilman voita"

Kun tulin suihkusta kylpytakki päällä ja istuin katsomaan televisiota niin hän heitti pyyhkeen pääni päälle ja sanoi "Peitä nyt ämmä toi meikitön naama"

Kahden kesken ei tee tällaista?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tämän aloituksen täysin, sillä oma ex-poikaystäväni oli samanlainen. Aina kun hän vietti ystäviensä kanssa poikien iltaa meillä, niin heti alkoi seksististen vitsien viljely - juurikin noita "muija keittiöön, tee mulle voileipä" tyylisiä tai siivoamiseen liittyviä heittoja. Kahden kesken hän ei koskaan puhunut noin. Ei varmaan tarvitse ihmetellä, miksi kyseessä on ex.

Vierailija
22/23 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, siis on ihan normaalia, ei mitään hätää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos miehellä on kavereita kylässä niin silloin jos on epäkohtelias omalle rakkaalleen niin toiset miehet paheksuu.

Eikä noin käyttäytyvällä ole kavereita..

Pelaa pleikkaria..ja ikä oli?

Kai sinäkin haukut ja havennat miestäsi kun sun kaverit on kylässä??

Huom, pelasi playstationilla, ei pleikkarilla. Katsoi televisiota, ei telkkua. Televisioita taitaa olla olohuoneessa olla kaksi... ;-)

Olen niin otettu kun menetät järkesi mun sanavalintojen takia. Meidän teini pelaa "pleikkarilla" ja on kuulemma "noloo sanoo" PlayStation. Siksi käytin sitä sanaa.

Mite su kävis jos kuulisi mu puhuva...ekstiä ku suames o erilaissii ihmissii ja jokku ei saa pääsärkyä toiste sana valinnoist..

Otappa ylläpitoon yhteyttä ja vaadi kirjakielen käyttöä täällä. Onnea vaan. Mä lähren ny yyteriin nauttii elämästä.

Ja nyt nolasit itsesi luulemalla, että tämä "vittuilu" oli osoitettu sinulle.