Miten miellyttää naista?
Miten miellyttää naista ja pitää tämä otus tyytyväisenä? Olen antanut kaikkeni ja kokeillut ja ehdottanut kaikkea mutta mikään ei riitä joten vinkkejä kiitos.
Kommentit (9)
Minä kerron ennen kuin lähden kahvihuoneesta töihin:
- Juttele hänelle niin kuin juttelisit muillekkin ihmisille josta välität.
- Anna sopiva määrä hellyyttä.
- Hassuttele.
- Muista välillä siivota sotkujasi pois.
- Joskus yllätät naisen jollain positiivisella tavalla.
- Hoida asiat mitkä vaatii huoltoa mm. auto yms.
Näillä pääset alkuun
Minua on ainakin helppo miellyttää huomiolla. Pienet eleet ja kosketukset, joista tietää että toinen välittää. Ja tietysti sama toisinpäinkin.
Mitä ap tarkoitat sillä, että naiselle ei riitä? Joskus oma riittämättömyyden tunne voi olla myös perusteetonta. Sanooko se nainen sinulle, että et riitä hänelle vai mistä tiedät?
Ap, ihan ensimmäinen vinkki: naiset eivät ole kaikki "samaa lajia", joihin toimii kaikkiin samat "tuo suklaata ja hellittele"-jutut. Naiset ovat yksilöitä, ja usein miehet menevät eniten metsään juuri sillä, että kysyvät joltain toiselta naiselta, mitä oman vaimon/tyttöystävän kanssa pitäisi tehdä tai mitä sille pitäisi ostaa synttärilahjaksi. Kun pointti on siinä, että sinun pitäisi oppia tuntemaan se nainen ihmisenä ja yksilönä, ja toimia sen pohjalta, eikä pohjata kaikkea käytöstä häntä kohtaan siihen, että "no kun se on nainen niin...".
Jos olet jo oikeasti antanut kaikkesi tämän naisen kanssa, etkä vieläkään tunne häntä niin hyvin, että tietäisit mistä kiikastaa, niin jätä se ja etsi selkeämpi tapaus.
6 osui naulan kantaan. Naisia on erilaisia ja monessa parisuhteessa on ihan okei puhua siitä miten toista voi miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan ensimmäinen vinkki: naiset eivät ole kaikki "samaa lajia", joihin toimii kaikkiin samat "tuo suklaata ja hellittele"-jutut. Naiset ovat yksilöitä, ja usein miehet menevät eniten metsään juuri sillä, että kysyvät joltain toiselta naiselta, mitä oman vaimon/tyttöystävän kanssa pitäisi tehdä tai mitä sille pitäisi ostaa synttärilahjaksi. Kun pointti on siinä, että sinun pitäisi oppia tuntemaan se nainen ihmisenä ja yksilönä, ja toimia sen pohjalta, eikä pohjata kaikkea käytöstä häntä kohtaan siihen, että "no kun se on nainen niin...".
Jos olet jo oikeasti antanut kaikkesi tämän naisen kanssa, etkä vieläkään tunne häntä niin hyvin, että tietäisit mistä kiikastaa, niin jätä se ja etsi selkeämpi tapaus.
Muuten hyvä, mutta itse vaikeaselkoisena naisena toivoisin ennemmin, että mies kysyisi minulta suoraan, jos on jokin ongelma - sen sijaan että vain jättää kuin nallin kalliolle.
Olen paljon norminaista helpompi tapaus suoraviivaisuuteni vuoksi, mutta silti miehet ovat usein kanssani ymmällään. En taida osata viestittää toiveistani riittävän selvästi ja ihan suoraan en halua sanoa ellei toinen kysy. Se kun tulkitaan yleensä vaatimuksena tai muuten kielteisesti.
Jos se nainen on av-mamma niin;
1) Anna sille rahaa, mieluiten oman luottokorttisi rinnakkaiskortti
2) Tee aina kuten hän tahtoo, silloinkin kun hän ei ole sinua käskenyt
3) Ole ajatustenlukija (liitty kaikkeen kanssakäymiseen naisen kanssa)
4) Ole hyvä sängyssä, mutta älä odota että nainen kertoo sinulle mikä hänestä tuntuu hyvälle - sinun PITÄÄ se tietää
5) Peniksesi pitää olla vähintään 20cm
6) Pidä vain asioista joista hän pitää
7) Älä matkusta kavereidesi kanssa (hän kyllä saa)
8) Älä ole kavereidesi kanssa, paitsi silloin kun hän haluaa, jos haluuaa
9) Siivoa ja pidä koti siistinä, mutta hänen ehdoillaan
10) Siis, älä tee mitään itsenäisesti vaan tee aina kuten nainen tahtoo, paitsi tietysti silloin kun nainen haluaakin sinun olevan ja ajattelevan itsenäiseti - mutta silloinkin sinun pitää ajatella kuten nainen
Yllä oleva muutaman vuoden av-lukemisen perusteella.
Onneksi kaikki naiset eivät ole av-mammoja...
Kerropa, mitä on "kaikkesi", tai mitä kaikkea olet kokeillut. Mahdollisuushan on myös, että sinulla on väärä nainen.