Miten syötte avokadon?
Siis miten kannattaa valmistaa? Vai kuuluuko tuota syödä ihan tuollaisenaan.
Kommentit (18)
Sellaisenaan parasta suolalla ja mustapipurilla! Eli puolitan, irrotan kiven ja kuoret, viipaloin lautaselle ja isken päälle mausteet ja ääntä kohti :)
Laitan päälle appelsiinipippuria tai limepippuria ja syön.
Mä tykkään viipaloida, ripotella päälle suolaa ja pippuria, ja dipata sweet chili saucessa.
avokadopastana. googlettamalla löytää hyviä reseptejä!
Vierailija kirjoitti:
En mitenkään! Se on pahaa!
Tussus on pahaa
Ketsupin kanssa. Et voi moittia ennen kuin olet kokeillut.
Avokadopastana, peston seassa pastan kanssa, guacamolena, mutta suurinta herkkua mulle on paahdetun ruisleivän päällä pilkottu avokado, (sitruunamehua) tonnikalaa, pippuria ja suolaa. Ihan taivaalllista
Mä tykkään avokadosta, mutta jotenkin pastassa se ei uppoa. Sen sijaan esim. tummaa reissumiestä, voimariinia, kermajuustoa, avokadoa jonka päällä pieni ripaus suolaa ja pippuria on musta parasta.
Yleensä teen siitä blenderillä moussea johon limemehua ja marjoja sekaan. Hyvä aamupala tai jälkkäri. Joskus leivän päällä tai salaateissa.
En syö. Heitän sen vihreän mössön roskiin ja putsaan ja kuivatan sen kiven. Sitten pelaan niillä minipetankkia olohuoneessa iltaisin.
Vain guacamolessa, en oikein muuten siitä välitä, sellaisenaan siis.
En syö avokadoa. Miksi jotain ruokaa pitäisi syödä vain siksi että se on muotia?
Vierailija kirjoitti:
En syö avokadoa. Miksi jotain ruokaa pitäisi syödä vain siksi että se on muotia?
Mistä keksit, että avokadoa pitäisi syödä? Ja että se on muotia? Avokadopasta on niiiiin 2012 ;) Mä olen kyllä syönyt leivän päällä avokadoa säännöllisesti ihan lapsesta saakka, 80-90 lukujen taitteesta, eikä ole tullut mieleenkään onko muotia vai ei. Tykkään mausta, ja extraplussaa on avokadon hyvät rasvat.
Ruisleipä kevyesti paahdettuna, päälle avokadoviipaleita, ripaus suolaa ja pippuria