Mies veti herneen nenään kun puuteroin naamaani ennen kuin miehen kaveri oli tulossa meille
Kysyi että meikkaanko sen kaverin takia.
Huoh. Naamani kiilteli rasvaisena ja ihan itseni / oman miehen iloksi sipaisin sitä puuteria.
Kommentit (22)
Vedät seuraavalla kerralla suohirviömoodin päälle. Kurkut silmille, paplarit päähän, pyjamahousut, kylpytakki jne. Ajat äijän Gilletellä viiksiä, kun kaveri kävelee porstuaan.
En kestäisi ikipäivänä tuollaista miestä. :D
Sattumalta just samaan aikaan meikkasit kun miehen kaveri tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Sattumalta just samaan aikaan meikkasit kun miehen kaveri tulossa?
Olisin muutenkin meikannut koska naama kiilteli häiritsevästi. Joku ongelma?
Ap
Sheivasitko kimppa mielessä? Miehestäsi ei taida olla siihen?
Olin kotona kulahtaneissa collegehousuissa ja löysässä t-paidassa ilman rintsikoita, kun mieheni ilmoitti, että eräs kaverinsa tulee kylään. TOTTAKAI minä kävin pukemassa siistimmät kotivaatteet ja kampasin vähän tukkaani, niin johan mies heitti samanlaisen kysymyksen "laittaudutko minun kaveriani varten vai?"... Öö, eikös se ole ihan normaalia, että jos vieraita tulee, niin pitäisi vähän siistiltä näyttää.
Kuinka huumori kukkii suhteessanne?
Puuterointia voi edes meikkaamiseksi kutsua. Kiillon poisto se on.
Jotkut tahtovat rakkaittensa olevan parhaita mahdollisia itsejään ja tuntevan olonsa mukavaksi, toiset taas eivät.
Yleensä tuollainen käytös jatkuu ja pahenee. Kertoo se sit tyypin ongelmista itsensä, sun tai muun maailman kanssa, mieti tarkkaan tahdotko selitellä tekemisiäsi miehellesi lopun ikääsi.
Maailma on täynnä ihmisiä jotka ovat mukautuneet kumpppanin epäterveisiin odotuksiin ja muuttuneet varjoksi itsestään. Ne on onnettomia ihmisiä, riskinä että katkeroituvat kumppanilleen, itselleen ja vielä niille jotka elävät kuten tahtovat. Luulen, että jostain tällaisista jutuissa voi monien naisten katkeruus toisia naisia kohtaan saada alkunsa.
Pidä pääsi, laita sitä puuteria jos siltä tuntuu äläkä alistu perustelemaan sitä mitenkään. Se on sun asiasi miltä näytät ja miten laittaudut.
Näitä riittää. Sinuna olisin vain mulkaissut miestä ja jatkanut puuteroimista. Mies saa kehitellä silloin ihan mitä ajatuksia haluaa tai olla kehittelemättä, se on vain hänen ongelmansa.
Kaverin kutsumisesta voit vastaavasti päätellä, että mies on biseksuaali.
Sama logiikka.
Monet miehet eivät tajua meikin ideaa. Itse meikkaan monesti vain huvikseni kun menen kauppaan, mieheni oli aluksi sitä mieltä että naiset meikkaavat VAIN miehiä varten... :D
Laita seuraavalla kerralla oikein paskaiset ja virttyneet verkkarit jalkaasi. Tukka sojottaen sinne tänne, laita jotain punaista väriä nenänpieliin ja juo hampaita tummaksi värjäävää juomaa, coca cola tai kahvi.
Hymyile vieraalle parasta paraatihymyäsi ja jos mahdollista pieraise tai röyhtäise samalla. Saa miehesi kaveri ihailla "luonnollista kauneuttasi". Kysy mieheltäsi: onko hyvä nyt? Röyh!
idiootti mies