Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Skannaan kaupoissa nuorten naisten ruokaostoksia ja mietin millaista ulostetta heidän elimistönsä niistä muodostavat

Vierailija
19.07.2016 |

Todella vastenmielistä nähdä esimerkiksi kuuman fitnessmimmin ostoskorissa hernekeittotarpeet. Myös alkoholiostosten näkeminen aiheuttaa kuvotusta kun ajattelen, että kauniiden ja pyöreiden pakaroiden välistä tulee seuraavana aamuna krapularipulia. :( Olisi kohteliasta edes hieman koittaa peittää ostoskorien sisältöä kanssaihmisten viihtyvyyden vuoksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä! Tätä lisää! Parempaa kuin rajakkien öyhötys! Bautismo siellä syvällisiä aatoksiaan miettii!

Vierailija
2/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tässähän on ainesta uudeksi sinkkubiisiksi sille AV-bändille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs sä tiedät, kuinka soman kikkareen mun elimistö muodostaa Crowmoore apple cideristä ja Fazerin sinisestä?

Ja toisinpäin - sun stressaantunut ja kyräilevä elimistö voi tuottaa vetelää lötköä siitä PH -tasapainotetusta superfoodistasi!

Vierailija
4/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut traumatisoitua kehitysvaiheessa, jossa potta-asiat olivat tärkeitä. Pidätkö kotona joskus vaippaa?

Vierailija
5/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo murheet...

Vierailija
6/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä jos niillä mimmeillä onkin joku sairaus päällä, lyhyt- tai pitkäikäinen, jos tuleekin hirveetä ripulia, vaikka ostokset näyttäisivät kuinka hyviltä

Vierailija
7/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on netissä kakkapäiväkirja. En kerro osoitetta, ettei sivu ruuhkaudu.

Vierailija
8/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se kakkahan on jo valmiina siellä sisällä ennen ulostusta. Eikö se ole enemmän ilon hetki nähdä kun se poistuu kropasta pilaamasta kokonaisuutta. Pahempaa olisi nähdä kaunottaren imevän ulosteita peräaukkoonsa.

Vierailija
9/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harrastus pitää olla. Kansalaisopistossa on varmaan paskakikkare 1 ja 2 -kurssit.

Vierailija
10/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse skannaan banaaneita jne. ja fantasioin mihin ne päätyvät. ;)

Vierailija
11/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten aloitusten takia Vauva-palsta on lunastanut paikkansa suomalaisten sydämissä :)

Vierailija
12/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on C-hepatiitti, joten ihan sama mitä syön, sairaudesta johtuen olen ripulilla koko ajan. Mieti sitä.

Vierailija
13/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vastenmielistä nähdä esimerkiksi kuuman fitnessmimmin ostoskorissa hernekeittotarpeet. Myös alkoholiostosten näkeminen aiheuttaa kuvotusta kun ajattelen, että kauniiden ja pyöreiden pakaroiden välistä tulee seuraavana aamuna krapularipulia. :( Olisi kohteliasta edes hieman koittaa peittää ostoskorien sisältöä kanssaihmisten viihtyvyyden vuoksi.

Ostoskoreissa pitäisi olla kansi. Siinäpä muuten liikeidea!

14/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa olla mukava harrastus

Vierailija
15/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse skannaan banaaneita jne. ja fantasioin mihin ne päätyvät. ;)

Naisille masturbointi välineiksi. Käytön jälkeen ne voi kuoria, ja syödä.

Vierailija
16/16 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on C-hepatiitti, joten ihan sama mitä syön, sairaudesta johtuen olen ripulilla koko ajan. Mieti sitä.

Tässä taisi olla kyse nuorista timmeistä fitnessmimmeistä, eikä nisteistä. Mene interferonihoitoon. -Ohis