Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jotenkin huvittavaa kun isorintaiset naiset kutsuvat itseään siroksi
19.07.2016 |
Vaikka oletkin muuten hoikka, lyhyt ja kaikinpuolin pieni niin isot tissit estävät sinua olemasta siro. Sori vaan!
Kommentit (23)
170-senttisenä siis 60 kg. En haukkuisi lattarintoja, onhan heillä muita hyviä ominaisuuksia, mutta isorintaisten mollaaminen riittää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän itseäni sirona vaikka mulla on 70f koon rinnat. Sääret on hoikat, ranteet ohuet, käsivarret kapeat.
70f ei ole kovinkaan isorintainen. Olemus onkin varmasti siro. 85f kupilla et olisi enää siron näköinen. Tunnen itsekin naisen, jolla on todella kapeat ranteet ja nilkat, kuitenkin vartaloltaan hän on ylipainoinen tiimalasi eikä edes hoikkana sirous ollut ensimmäinen asia joka tuli mieleen.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä kauniita naisia on muissakin kuin siroissa. Mä kutsun sitten teitä lattarintoja jokaisen sellaisen miehen unelmaksi, jolla on homoseksuaalisia ja pedofiilisia taipumuksi. Voi v*ttu, laihduttakaa pienet hennot sirottaret, saatte sitten helpommin osteoporoosin. En ole siroluinen, mutta myös ei-siroluinen voi olla hoikka! Nauttikaa kehityishäiriöstä eli rinnattomuudesta! Nuori notkea pojan vartalo teillä on. Oon vaan niin kyllästynyt isojen rintojen haukkumiseen ja en salli enää kenenkään kutsua mua lehmäksi, isäni teki sitä murrosiästäni lähtien. !70 senttisenä olin 60 kg ja D-kupin rinnat. Olin ylpeä niistä ja ajattelin pienirintaisten naisten rintoja mitättömyyksiksi.