Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin huvittavaa kun isorintaiset naiset kutsuvat itseään siroksi

Vierailija
19.07.2016 |

Vaikka oletkin muuten hoikka, lyhyt ja kaikinpuolin pieni niin isot tissit estävät sinua olemasta siro. Sori vaan!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan, otan osaa, että kärsit pienistä rinnoistasi. Minä puolestani iloitsen omistani, suurista ja kauniista rinnoistani sirossa ja hyvät mittasuhteet omaavassa varressani.

Kortteja ei jaeta syntymässä tasapuolisesti.

Vierailija
2/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on tämäkin aloitus parempi kuin ne, joita emme enää ikinä kommentoi. Joten nouskoon tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei isot rinnat kyllä liity sirouteen.. Harvalla hennolla, linnunluisella naisella on isot rinnat muutenkaan. Rasvaahan ne on.

Vierailija
4/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintainen voi ihan hyvin olla siro. Sirous johtuu luuston rakenteesta eikä tisseissä ole luita.

Vierailija
5/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, otan osaa, että kärsit pienistä rinnoistasi. Minä puolestani iloitsen omistani, suurista ja kauniista rinnoistani sirossa ja hyvät mittasuhteet omaavassa varressani.

Kortteja ei jaeta syntymässä tasapuolisesti.

Isoilla rinnoilla ei voi olla siro yhtään sen enempää kuin vaikka isolla pepulla. Surullista kun ihmiset jumiutuu joihinkin sanoihin ajatellen, että sen on pakko sopia itseensä tai muuten... Kyllä sua voi kivoillakin sanoilla kuvailla vaikka siro et olekaan.

Vierailija
6/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi sisällökäs elämä sulla varmaan

Vierailija
7/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirous tarkoittaa siroa ruumiinrakennetta, kuten hentoja raajoja. Jos siihen mätkäistään isot daisarit niin sori ap, ei se poista niitä siroja jalkoja tai kapeaa vyötäröä. Itse olen ollut aina siro, eikä ruumiinrakenteeni muuttunut, vaikka tissit kasvoivatkin isommiksi kuin sinulla.

Vierailija
8/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosi sisällökäs elämä sulla varmaan

Jep, mitänkähän pitkään ap tätäkin hengentuotosta mietti.

Vierailija
9/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät saa kutsua itseään siroiksi, vaan sioiksi.

Mikähän siinä on kun aina ulistaan ja vänistään joka ikisellä palstalla, että laihoja muka saa haukkua, mutta koskaan isojen rintojen haukkuminen lehmämäisiksi ja vaikka miksi on erittäin hyväksyttävää ja suotavaa?

Vierailija
10/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit on rumat

Vierailija
11/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei isot rinnat kyllä liity sirouteen.. Harvalla hennolla, linnunluisella naisella on isot rinnat muutenkaan. Rasvaahan ne on.

Rinnat ovat rauhaskudosta ja toki niihinkin kertyy rasvaa jos ihminen lihoo.

Ja on kyllä siroja naisia isoilla rinnoilla.

Vierailija
12/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas huutelee yksi kateellinen. Lohduttaako sinua yhtään se tieto, että oikeasti isoista rinnoista on yleensä omistajalleen enemmän haittaa kuin hyötyä.

Et sinä varmaan itsekään osaa selittää, millä tavalla isot, jopa suuret rinnat estäisivät olemasta pitkäraajainen ja hoikka, eli yleisessä kielenkäytössä siro?  Et taida tietää sitäkään, että tavallisesti ei juuri kiinnitetä sairaalloisen paljon huomiota rintoihin, olivatpa ne minkäkokoiset tahansa.

Tiedätkö muuten, miksi todella isorintaisilla naisilla on hyvin usein erittäin kapea vyötärö?

Vierailija
13/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirous tarkoittaa siroa ruumiinrakennetta, kuten hentoja raajoja. Jos siihen mätkäistään isot daisarit niin sori ap, ei se poista niitä siroja jalkoja tai kapeaa vyötäröä. Itse olen ollut aina siro, eikä ruumiinrakenteeni muuttunut, vaikka tissit kasvoivatkin isommiksi kuin sinulla.

Sirous kuvaa kokonaisuutta, tissit ja perse mukaanlukien, ei pelkästään ranteita. Voi myös sanoa, että jollakin on esim. sirot jalat, mutta isoilla tisseillä tai pepulla ei ihminen ole enää siro, se vaan on tosiasia joka on vain hyväksyttävä. Ei se, että et ole siro tarkoita, että olisit jotenkin huonompi.

Vierailija
14/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorintaiset ovat omenavartaloisia. Eivät siroja.

Vierailija
15/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isorintaiset ovat omenavartaloisia. Eivät siroja.

F-kuppi ja vy 62 cm. En sanoisi itseäni omenavartaloiseksi.

Vierailija
16/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka oletkin muuten hoikka, lyhyt ja kaikinpuolin pieni niin isot tissit estävät sinua olemasta siro. Sori vaan!" - Ihan uteliaisuudesta, millä adjektiivilla kuvaisit Susanna "Suski" Penttilän kroppaa http://www.iltalehti.fi/viihde/2016030421219319_vi.shtml  - Minusta hän on oheisen kuvan perusteella kyllä siro, vaikkakin myös iso(mpi) rintainen nainen 

Vierailija
17/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myös tulossa mainitsemaan Suskin. Vaikka onkin kumipalloa eessä ja takana, on hän silti siro, ei siitä mihinkään pääse.

Vierailija
18/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pienet rinnat voivat olla rumat. Myös pienirintainen voi olla kolho, neliskanttinen mötikkä.

Vierailija
19/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta paistaa kyllä nyt aika vahvasti kateus. Kyllä niitä isorintaisia ja siroja naisia on, mutta toki se on aika harvinaista. Ja koska se on harvinaista, niin se on myös jotain jostain useimmat naiset ja miehet haaveilee ja ne joilla ei sellaista kroppaa oo niin kadehtii. Kadehdin naisena itsekin, kuten myös tiimalasikroppaa kun en sitä itse voi saavuttaa.

Vierailija
20/23 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän itseäni sirona vaikka mulla on 70f koon rinnat. Sääret on hoikat, ranteet ohuet, käsivarret kapeat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä