Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkämerkkiset/minkälaiset gore lenkkarit stokkan kanta-as. tarjouksessa?

28.02.2006 |

Meillä ei stokkaa mutta saisin varmaan ystävän asialle kun tietäisi mitä hakisi sieltä. Haen gore lenkkareita koossa 31 ja 26 oisko näitä ja mihin hintaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kuun tarjouksessa eli tän päivän vaan enää on Vikingin tarragoret hintaan 50 e. www.stockmann.fi näet varmaan kuvan ja varmaan kootkin.

Vierailija
2/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa ja noita pienempiä ei sillä kyllä ole eli alkaa vasta koosta 28. Sen ikäinen ei kyllä lenkkareita minusta tarvitsekaan... tai riippuu tietty jalan koostakin. Mä nyt olen niin outo äiti etten anna pitää päiväkodissakaan kuin silloin tällöin lenkkareita jalassa, vaikka monella muulla ne näyttää olevankin jokapäiväisessä käytössä. Sama juttu on talvikenkien osalta eli meidän pojalla on aina talvikengät, muilla näyttää olevan saappaat. Onneksi poika on vaan sitä mieltä, että meidän äiti mulle tämmöiset laittaa, niin mä niitä sitten pidän =).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko nuo sellaiset vähän korkeavartisemmat välikauden lenkkarit? Ja oliko kokoja 33 asti? Mä olen etsinyt pojalle välikaudeksi kenkiä, kun nuo Vikingin talvigoret on tosi kuumat ja jykevät.

Vierailija
4/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin Stockalla minusta myös sellaisia korkeampivartisia gore-kenkiä, mutta eivät olleet talvikenkiä. Jos oikein muistan, niin olivat Columbian. Ne oli kyllä nauhoilla, mut niihin nauhoihin voi varmaan vaihtaa pikalukituksen, jos tuntuu siltä, että solmiminen ei vielä onnistu, kun en nyt muista, että minkä ikäiselle niitä kenkiä haet.

Vierailija
5/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tommoset ois isompi tarttenut nahkakenkien kaveriksi...

Harmi kun en aiemmin bongannut tota juttua, oisin laittanut asialle jonkun kaverin. Taidampa mennä kenkäkauppaan tinkimään että tilaisivat semmoset mulle. Sain davisin sandaalitkin ´hommattua kun oikein ruinasin niitä tilaamaan.

Vierailija
6/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Nauhalliset käy hyvin, poika kun on jo 7v. Täytyy tehdä taas Itiksen keikka, toivottavasti sieltä löytyy myös noita varrellisia. Toisaalta nuo Vikingin lenkkarit on hyvät ja tarrakengistä poika tykkää enemmän.

Vierailija
7/10 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselin noita gorekenkiä Tapiolassa, joten luulisi että on sitten Itiksessäkin. Tämän kuun Stockan kantistarjouksessa näytti nyt olevan sitten taas Vikingin ja Columbian kenkiä, mut nyt ilman gorea. Kohta taidetaan olla molemmat semmoisessa koossa, että päästään katselemaan välikauteen kenkiä myös urheilupuolelta. Meillä poika on vasta 5, mut kengät ihan samaa kokoa kuin teillä.

Vierailija
8/10 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/10 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ajattelin, että minun pienikokoisella 4-vuotiaallani on jalka venähtänyt hurjasti, kun on 28 koon kengät. Minulla itselläni oli ekaluokalla 29 kengät! Lieneekö lasten jalat noin yleisesti kasvaneet verrattuna aikaisempaan sukupolveen ;-)

Vierailija
10/10 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne jalat venyneet kovasti edellisestä sukupolvesta. Ei ole ollenkaan harvinaista että nykynuorison tytöillä on esim 42 kengät. Kyllä mä muistan, että Tapiolan Andiamon myyjääkin hirvitti, kun pojalle ostettiin ensimmäisiä talvikenkiä ja ne oli koon 26 =). Eli siinä mielessä jalka on varsin pieni nykyään, eihän tuo kengänkoko ole neljässä vuodessa kasvanut kuin seitsemän numeroa eli ei edes ihan kahta numeroa vuodessa. Tulevaisuuden siro 47 arvioi silloin aikanaan Andiamon myyjä. Saapa nähdä miten käy, mutta isällään on koon 46 jalka, joten enpä ihmettelis.