Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Desigual vaatteiden koko?

Vierailija
19.07.2016 |

Ovatko pieniä vai reiluhkoja? Kannattaako siis tilata oma koko, yhtä pienempi vai suurempi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tilasin mekon omalla koollani, enkä saanut sitä edes päälleni. En tiiä onko aina noin pieniä, mut jos moni on samaa mieltä, niin suosittelen isomman koon valintaa.

Vierailija
2/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se oma koko on se viisain valinta. Menee aika paljon metsään jos alkaa tilailla isompia tai pienempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata, koska asia riippuu vaatteen mallistakin

Mulla on shortsit, sama koko kuin muissa käyttämissä i merkeissä. Neuleessa olen ottanut yhtä isomman koska pidän väljemmistä neuleista. Paitapusero taas samaa, minkä normaalisti ostaisin

Vierailija
4/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mekkoa olen ostanut koossa xl, joka menee yleensä mukavasti (44). Pieniä olivat, rinnoille ja hartioille vähän tilaa. Suurempi pettymys kuitenkin laatu: langanpätkiä repsotti sieltä täältä ja mekot olisi pitänyt pestä käsin (printtien takia?).

Vierailija
5/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi rinnat oli omalla kohdalla ongelma kun oman kokoista (M) paitaa ja mekkoa kokeilin. Rinnat kokoa 75B mut silti puristi niin paljon, että palautukseen meni. Kannattaa katsella, mitä kokoa mittataulukko suosittelee.

Vierailija
6/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puserot ja tunikat ihan omaa kokoa ja hyviä ovat vaikka rintava olenkin. Yks on kokoa isompi ja se on kyllä vähän reilu.

Vierailija
7/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual sopii tissittömille, oikein hyvinkin koska kuviot ja pääntiet tasapainottavat. Esim. yksi työkaveri käytännössä ihan lauta, Desigualin mekoissa tosi simpsakka.

Mutta mun neuvo on:UNOHDA. Desigual henkii jotenkin semmoista tekoreippautta. 

Vierailija
8/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaisin yhden koon isomman kuin yleensä käytän

Vierailija
9/9 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ostaa L-koon mekko, vaikka normaalisti käytän S- tai M-kokoa. Pienempi ei mahtunut päälle millään.