Pokémon go. Miksi piirretty maisema?
Saatu vihdoin peli ladattua (Android, Google-tili). Miksi reaalitausta ei näy, vaan hahmot metsästetään piirretyssä maisemassa? Voiko jostain muuttaa tätä?
Kommentit (14)
Siellä ylhäällä kulmassa on nappi jossa lukee AR, sen kun laittaa päälle niin näkyy se kameran kuva. Itse pelaan piirretyssä taustassa koska se vie todella paljon vähemmän akkua kuin AR.
Googlaapa sellainen ihmekeksintö kuin "kartta."
Pitääkö latauksen jälkeen olla googletili?
Vierailija kirjoitti:
Siellä ylhäällä kulmassa on nappi jossa lukee AR, sen kun laittaa päälle niin näkyy se kameran kuva. Itse pelaan piirretyssä taustassa koska se vie todella paljon vähemmän akkua kuin AR.
Mulla oli ensin se AR-nappi näkyvissä, nyt siinä kohdassa näkyy vaan kompassi...
Kertokaas samalla viisaat, että pitäiskö tuolta jotenkin päästä kirjautumaan uloskin? Vai sammutanko vaan sen ohjelman?
Meilläkin näkyy vain kompassi. Ei mitään AR- tai kamerakuvaketta....? Ap
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin näkyy vain kompassi. Ei mitään AR- tai kamerakuvaketta....? Ap
Jospa katsotte jostain asetuksista sitten että mistä sen AR:n saa päälle?
Ehh, piirretty tausta on normaalitila, sittenkun täppäät ilmestyvää pokemonia niin näyttötila muuttuu ja näet sen ns. kamerassa eli "oikeassa maailmassa"
Asetuksissa vain sound, music, vibration jne. Ei löydy kameraa tai Ar:ää tms? Ap
Vierailija kirjoitti:
Asetuksissa vain sound, music, vibration jne. Ei löydy kameraa tai Ar:ää tms? Ap
ar-asetuksen näet oikeassa yläkulmassa vasta kun pokemon ilmestyy.
Lähtökohtaisesti mitään asetuksia ei tarvitse muutella, joten älä stressaa onko jokin väärin, lähe vaan reippaileen ja täppäile niitä juttuja mitä näytölle ilmestyy.
Älä kävele auton alle/sonnihakaan/rotkoon.
Se karttanäkymä on yksinkertaistettu maisema, koska muuten puhelimen akku kuluisi tyhjäksi parissa minuutissa, jos koko peli edes toimisi noin raskaan maisemoinnin kanssa.
Pokepalloa heittäessä voit laittaa AR-tilan päälle yläkulmasta.
Aaa, itsekin luulin että voisin kameralla "lisäetsiä" pokemoneja sieltä täältä..
t.peli jumii joka kerta kun nappaan pokemoninja pääsen sisään n. joka neljännellä kerralla :'D iphone 4s
Laita kamera päälle.