Kuka oikeasti on viikon kylpylässä?
Eräs ihminen sanoi olevansa koko viikon perheensä kanssa kylpylässä. Onko nämä jotain tuettuja lomia vai omalla rahallako olette 7 yötä kylpylässä?
Kommentit (15)
Korkeintaan tunnin pystyn siinä kusivedessä lillumaan.
Kaamea ajatus. Firman virkistyspäivillä on joutunut lillumaan. Pari tuntia menee mutta ei yhtään enempää. Onneksi sai aina pari tuoppia sen aikana.
Kylpylälomia saan ilmaiseksi (RCI/Holiday Club) pari viikkoa vuodessa, sukulaiset ei ehdi käyttämään kaikkia omiaan. Viikko-osakkeista on vaikea päästä eroon.
Kuka sinne menee ylipäätään?! Hyi, saastaisia paikkoja.
Ei kylpylöissä mitään vikaa ole. Kyllä se yksi päivä silti ainakin minulle riittää.
Luulisi ihonki huutavan hoosiannaa jos viikon porealtaassa polskuttaa
Ei kai siellä pelkässä kylpylässä ihan viikkoa ollakaan vaan hyödynnetään niitä muitakin tarjolla olevia aktiviteetteja.
Mä taas haaveilen kylpylään menosta :D
Näillä kotimaisilla lillumispaikoilla ei ole mitään tekemistä oikeiden kylpylöiden kanssa! En voisi kuvitellakaan olevani sellaisessa edes päivää. Laitosruokaa ja uima-allas - upeeta!
Saksan, Italian, Budapestin, Istanbulin yms upeissa oikeissa kylpylöissä sensijaan helposti. Hoitoja, hiljaisuutta, erilaisia mineraalikylpyjä, laadukasta ruokaa, upeat majoitukset ja maisemat.
Esim tällaisissa on oltu:
Olin juuri lomalla Euroopassa monessa eri hotellissa, ja kaikissa oli spa. Siis altaita, hierontaa, hoitoja. Siis ei mitään lapsipaikkoja.
Itse en niitä ole koskaan käyttänyt, enkä ymmärrä, miksi käyttäisin? Ilmeisesti ihmiset käyttävät? Ei kai niitä muutenkaan olisi...mietin lomalla, kuka on kohderyhmää.
Mä voisin olla jossain hyvätasoisesssa kylpylässä viikonkin! Oon ollut vain sellaisella 3 vuorokauden kylpylälomalla ja se oli aika lyhyt. Siis niin, että kuuluisi riittävästi hierontoja ja erilaisia kauneus/terveyshoitoja, erilaisia saunoja, ohjattua (vesi)liikuntaa, olisi hyvä kuntosali ja hyvät ravintolamahdollisuudet. Lisäksi muutama laatudekkari mukaan! Koko aikaa en tosiaankaan vedessä lilluisi, vaan hemmottelisin itseäni hoidoilla, liikkuisin reippaasti ja rentoutuisin lukemalla.
Minä olen ollut yhden vuorokauden sveitsissä. Viiden tähden design, niin hotelli kuin spa. Vuorokausi maksoi 500, eli pakotimme itsemme veteen illalla ja aamulla. Se oli sellaista vedessä lillumista. Parasta oli hotellinen aamiainen. Jos viikoksi sinne menisin, niin kyllä tuo lilluminen riittäisi.
Virossa on laadukkaita kylpylöitä ja hyviä hoitoja. Seuraavaksi aionkin mennä juuri viikoksi sinne- ihanaa!
Mua ei saisi edes päiväksi. Järkyttäviä paikkoja.