Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi HITSI! Ukko saa bonuksia töistä ja käteen jää verojen jälkeen 14500 euroa!

Vierailija
28.02.2006 |

Eikun säästöön, jokainen roponen tarvitaan että saadaan tontti ja asunto.

Mutta oli kyllä ihana uutinen! Varsinkin kun itse on kotona hoitamassa lasta ja toinen tuloillaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva lukea kun ihmisillä menee hyvin!!

-onnellinen

Vierailija
2/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kateellinen köyhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan nyt vielä että se on maksettu ja sitten lasken uudelleen, jos näyttää siltä että on liian vähän veroja maksettu niin mies korottaa veroprosenttiaan. Onneksi vero.fi:n sivuilta löytyy laskuri.

Mutta on se elämä ihanaa, ekstra rahaa tuli ja kevätkin on tuloillaan :))))

Vierailija
4/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on jo hieman korkeampi prosentti kun mitä tulojen mukaan pitäisi olla joten sekin auttaa asiaa :)

T.ap

Vierailija
5/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies on saanut jo useana vuotena kunnon bonukset, joista tosin menee 60 prossaa veroa. Viime vuonna sai 100 000, josta käteen jäi 40 000. Kun käänsi markoiksi, niin vähän hirvitti, että bruttosumma oli yli puoli miljoonaaa mummonmarkkaa...

No, tänä vuonna ei sitten varmaan tulekaa bonuksia, kun on vaihtanut työpaikkaa eikä siellä ihan ole noin antelias systeemi.

Vierailija
6/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mukana diilissä, jossa pyörii sadat miljoonat eurot, ovat bonuksetkin aikamoiset

t. se, jonka mies sai 100 000 bruttobonukset

Vierailija
7/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aina silloin tällöin tuommoisia bonuksia kun projekti päättyy.... =D. Ihan kiva saada vähän " ylimääräistä" ...

Onnea vaan teille =D.

Vierailija
8/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. minä en ainakaan ihan hevillä vaihtaisi :O

Vierailija
9/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. se 100 000:n vaimo

Vierailija
10/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai kans bonuksia, mutta verojen jälkeen käteen jäi 1400 e. Kiva sekin, mutta ei mitään verrattuna noihin muihin.

Onnea siis kaikille onnekkaille!

Vierailija
11/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa, en tarvitse miestä tuomaa rahaa käyttööni (vaikka tuohan sekin ihan mukavasti).

Vierailija
12/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun ukkoni saa puhtaaksi noin 3000 euroa, kyllä silläkin onneksi vähän lainaa lyhentää.

Vierailija
13/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kiitos fortum & lilius

Vierailija
14/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten minun ukkoni ei ainakaan rikastu sinun kustannuksellasi.

Rehellisellä KOVALLA työnteolla nuokin bonukset on mies ansainnut.

t:ap

Vierailija
15/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap taitaa elää jossain haavemaailmassa. Suomessa ei tuollaisia bonareita makseta kuin Nokian top managementille (jossa mehesi tuskin on)

Vierailija
16/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ukko nokiallakaan töissä vaan muualla.

Ja eilen mies toi lapun kotiin missä maininta näistä " bonuksista"

ap

Vierailija
17/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tällä palstalla niitä aina löytyy kummasti. Oikeassa elämässä noi on harvinaisuus.

Ja kyllä mäkin olen työskenellyt useammassa firmassa " esimiestehtävissä" mm. Nokialla ja kukaan ei edes keskijohdosta saa mitään 50 000 euron bonareita tuosta vaan.

Vierailija:

ap taitaa elää jossain haavemaailmassa. Suomessa ei tuollaisia bonareita makseta kuin Nokian top managementille (jossa mehesi tuskin on)

Vierailija
18/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä mäkin olen työskenellyt useammassa firmassa " esimiestehtävissä" mm. Nokialla ja kukaan ei edes keskijohdosta saa mitään 50 000 euron bonareita tuosta vaan.

Vierailija
19/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa isot bonukset ja optiot ovat harvinaisia, mutta toki niitäkin onnellisia rikkaita on. Verovaroistahan me av-mammojenkin kotihoidotuet maksetaan ;)

Vierailija
20/24 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kehoitti kokeilemaan konsulttitehtäviä. No, mieheni on sellainen, isossa firmassa ja ihan hyvää palkkaa mutta EI mitään bonuksia. Jos nyt yhtä viinipulloa ei lasketa..

Itselläni on työ, josta maksetaan tosi paskaa palkkaa, ja töitä teen arki-päivät, arki-illat ja sunnuntait. Lauantai ainoa vapaapäivä. Mitäkö teen? Olen aineenopettaja. Illat tuntien suunnittelua, kokeiden korjausta yms., ja sunnuntaina on suunniteltava maanantain tunnit ja koko viikko päällisin puolin. Jos on koeviikot, viikonloput menee kokonaan kokeita korjatessa. MItäkö saan palkkaa? 2300e, miinus verot. " Bonusta" on kerran vuodessa pikkujoulut, kustannettuna omasta pussista. Katkera? Kyllä. Vastuuta kuitenkin on, sekä töitä enemmän kuin miehelläni.