Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet siroista naisista?

Vierailija
18.07.2016 |

Millainen on siro nainen ja mikä heissä mahdollisesti viehättää? Vai ovatko muodokkaat yksilöt enemmän miehen makuun?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan vaikea löytää vartalotyyppiä, jota kaikki miehet kollektiivisesti pitäisivät viehättävänä...

Vierailija
2/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan vaikea löytää vartalotyyppiä, jota kaikki miehet kollektiivisesti pitäisivät viehättävänä...

Tiedän. Haenkin yksilönäkokulmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan. Lihaksikas + rasvaa päällä on paras

Vierailija
4/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Erittäin lihavat viehättävät.

M21

Vierailija
5/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan. Lihaksikas + rasvaa päällä on paras

Nyt kysyttiinkin miesten mielipidettä, ei plösön av-mamman

Vierailija
6/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viehättää sirot...

Toisia vähän muodokkaammat.

Vierailija
7/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, tietenkin. Läskeistä pidä ketkään

Vierailija
8/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat ja lihaksikkaat naiset ovat parhaita! Mielellään 165-170cm pitkät.

M33

Vierailija
9/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse siitä pidättekö vahvoista tai läskeistä, vaan PIDÄTKÖ NAISESTA, JOKA ON TIMMI TAI AINAKIN NORMAALIPAINOINEN, MUTTA JOKA ON HELVETIN LEVEÄ JA JOLLA ON ISOT LUUT? Mä olen tällainen. 165/65, ei hirveänä ylimääräistä, mutta todella leveä runko, etenkin hartiat. Isot luut!

Vierailija
10/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo, tietenkin. Läskeistä pidä ketkään

Minä pidän vain ja ainoastaan läskeistä

M21

Vierailija
11/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro on alle 50 kiloa ja 160 senttiä ja omaa alle 38 kengän koon. Tuosta isommat eivät olee enää siroja vaan kolkkoja ja miehekkäitä.

Vierailija
12/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättää niin monenlaiset. Oikein tuhdit ei ole mun makuun mutta joitakin nekin viehättää. Se kauneus kun on katsojan silmässä. Eikä se kauneus loputtomiin riitä jos ihminen on täysi p.s.a. Nätti naama ja hyvä perse on mulla jokin juttu. Ne vain ulkonäöstä, muuten pitää olla vähän hullu ja fiksu. Mielellään pikkasen pervokin. Tylsää naista en jaksa katsella.

Vierailija
13/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siro on alle 50 kiloa ja 160 senttiä ja omaa alle 38 kengän koon. Tuosta isommat eivät olee enää siroja vaan kolkkoja ja miehekkäitä.

Oon siis miehekäs. T. 165cm 47kg ja kenkä 35. Naisten rannekelloja ei meinaa saada lyhennettyä tarpeeksi lyhyiksi ja saappaat on leveydeltään kumisaappaita.

Mutta on mulle aina miehiä riittänyt, että joillekin kelpaa miehekkäästi siro 😂

Vierailija
14/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mitä oon noita akkoja äijiensä kanssa nähny niin kelpaa ties minkä malliset möllit. Kaikille, siis ihan vittu kaikille on ottajansa.

Vierailija
15/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä pitää siroista, kun taas osa ei niin paljon. Miehiä on kuitenkin niin monenlaisia.

Vierailija
16/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei kannata kauheesti kysellä mikä miehille kelpaa. Minäkin jos kertoisin mittani olisin aivan karmaiseva ämmä monien mielestä täällä - kummasti sitten vaan tuolla tosielämässä päät kääntyy ja ottajia olisi. 

Vierailija
17/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina syttynyt lyhyistä (alle 160 cm) naisista. Olen itse 185 cm ja siis mies.

Vierailija
18/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä ei kannata kauheesti kysellä mikä miehille kelpaa. Minäkin jos kertoisin mittani olisin aivan karmaiseva ämmä monien mielestä täällä - kummasti sitten vaan tuolla tosielämässä päät kääntyy ja ottajia olisi. 

Kyllähän nyt epätoivoisia ukkoja nykyään löytyy. Lisäksi palstalle kirjoittelee pääsääntöisesti se miesten eliitti joilla on kysyntää ja myös vaatimukset sen mukaan. Mitä itse kysymykseen tulee, niin kyllä pidämme myös siroista naisista. Ei ole pakko olla atleettinen.

Vierailija
19/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

157 senttinen Emilia Clarke ja hänen kokoiset ovat sopivan siroja ja nukkemaisia :P

Vierailija
20/20 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että miesten eliitti :DDDDD 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän