Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä on naurettavia nämä " trendikkäät" mammat!! =D

Vierailija
28.02.2006 |

ei hyväksytä mitään printtipaitoja, ei college paitoja saati college housuja...!! ja auta armias jos jonkun lapsella on päällään joku sarjakuvahahmo-paita (tyyliin mikki, turtles tms.) niin kauhean haukkuryöpyn saa päälleen!!

miksi te puette lapsenne miniaikuisiksi?? haluatteko kopion itsestänne??

ja samalla haukutaan nykyisiä tyttöjen vaatteita mutta kuitenkin pitää seurata kokoajan trendejä... ja eihän bratzeja voi ostaa kun ne on niin luonnottoman näkösiä... (nyt jo barbit sentään kelpaavat) ja huh kun baby born nukellakin on isot tissit!! =DD

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat pursuaa minihameita 1-vuotiaille lapsille...ei kovin kivan näköistä.. Itse en kuleksi verkkareissa mutta en kyllä missään minareissakaan. Minusta lapsuuteen kuuluu mikki-paidat.

Vierailija
2/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukee sit trendikkäästi tahi muuten, eniten mua ketuttaa ns. trendi äitien iva muita kohtaan. Minusta jokaisella pitää olla vapaus pukea lapsensa niin kuin parhaaksi katsoo (myös trendiäideillä). Arvostelemisen ja haukkumisen vois jättää sikseen, puolin ja toisin. Kyllä tänne maailmaan ihan oikeasti mahtuu kaikenlaista menijää. Tärkeintä minusta, ettei kenenkään lapsen tarvitse tulla kiusatuksi, riippumatta miten pukeutuu ja, että esim. talvipakkasella ei palellu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kai printtien tai joidenkin logojen ym välttäminen lastensa vaatteissa tee kenestäkään miniaikuiseksi lapsensa pukevaa?

Miksi rahansa pitäisi pistää printtitekstiturtleslieskaspidermanjne kamaluuksiin jos ei niistä pidä ja varsinkaan jos lapsi ei niistä pidä?

Samointeinhän sitä voi ostaa sellaista mikä silmää miellyttää olkoonkin se sitten sitä haukkumaasi " trendimäisyyttä" .

Jokainen vaatettaa lapsesa niinkuin tykkää, pääasia että tykkää:o)

Vierailija
4/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nähnyt vielä aikuista naista kelle minihame sopisi. Hiukan kertoo yliseksuaalisuudesta, jos söpö minihame pikkutytöllä tuntuu sopimattomalle.

Vierailija
5/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3-vuotiaalla on Marimekon minihame ja punaset sukkahousut. Mahdetaan mekin aiheuttaa pahennusta...

Vierailija
6/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa! Missä päin maailmaa on niin sivisymättömiä äitejä jotka prassailevat ja arvostelevat toisten lasten vaatteita??? Keskenkasvuisten touhua!!! Onneksi en ole koskaan täällä päin törmännyt moiseen! Yksi tykkää printeistä, toinen yksinkertaisista vaatteista, pääasia että lasella on hyvä ja lämmin olla ja helppo leikkiä vaatteissaan.

Vierailija
7/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti näytä miniaikuiselta, eikä ole tarkoituskaan. Joo, ja bratzit on ihan h...in rumia. Onneksi mulla on poika.

Vierailija:

ei hyväksytä mitään printtipaitoja, ei college paitoja saati college housuja...!! ja auta armias jos jonkun lapsella on päällään joku sarjakuvahahmo-paita (tyyliin mikki, turtles tms.) niin kauhean haukkuryöpyn saa päälleen!!

miksi te puette lapsenne miniaikuisiksi?? haluatteko kopion itsestänne??

ja samalla haukutaan nykyisiä tyttöjen vaatteita mutta kuitenkin pitää seurata kokoajan trendejä... ja eihän bratzeja voi ostaa kun ne on niin luonnottoman näkösiä... (nyt jo barbit sentään kelpaavat) ja huh kun baby born nukellakin on isot tissit!! =DD

Vierailija
8/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syytön siihen että lapsesi ovat resupellejä joilla on 10 vuotiainakin lasten collegeasu päällä.

Minä olen pahoillani että sinulla ei ole hyviä tapoja (siisti pukeutuminen on kohteliaisuutta !). Taisi Mikki-collegeketju osua sinua omaan nilkkaan. heh heh

Vierailija
9/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikenlaiset lastenvaatteet ovat nykyajan kotkotuksia, ei niitä ennen ole ollut. Miniaikuisiksi puetut lapset sitäpaitsi ovat siistimmän oloisia, ja varsinkin juhliin kaikki lapset tulisi pukea miniaikuisiksi. Mutta ymmärtäähän sen jos patalaiska av-mamma haluaa päästä helpommalla ja mieluummin pukee lapsen rönttösiin, ei sitten ole niin nöpönuukaa käytöstapojen kanssa. Miniaikuisten kun vielä olisi osattava olla siivosti, mutta kenelläkös sitä nyt olisi aikaa lapsia opettaa... ei collegepaitamammoilla ainakaan. (siis niillä, jotka aina pukevat lapsensa printtiin, kyllähän kaikki niitä joskus käyttävät)

Vierailija
10/10 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan puetaan äidin silmää miellyttämään eikä vaatteita missään tapauksessa saa valita lapsen oman maun mukaan (eli niitä mikkipaitoja tms.). Ja sitäpaitsi täytyyhän lapsenkin oppia kauden muotivärit: muta, savi ja lime. Tummanruskea, vaaleanruskea ja vaaleanvihreä ovat täysin vanhanaikaisia.