Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosituksia kylpylöistä?

Sirkka82
18.07.2016 |

Missä Suomen parhaat kylpylät? Kokemuksia? Onko ihmisiä sen verran että niitä pääsee tapaamaan näissä vai onko kuolemanhiljaisia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokatissa oli hyvä saunamaailma, kunnes se sitten se jaettiin erillisiksi miesten ja naisten alueiksi... Jostain syystä.

2/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin Vantaan Flamingo spasta. Rauhallinen tunnelma. Toisella puolella vesipuisto, äänet eivät tosin kuulu kylpylän puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peurunka Laukaassa

Vierailija
4/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon Vuokatin yleisen saunamaailman hyvin kymmenen vuoden takaa. Oli kyllä aika mielenkiintoinen paikka omalla tapaa ;)

Näitä yhteisiä höyrysaunoja ei taida Suomessa enää löytyä? Varmasti lopetettu kaikki.

Vierailija
5/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöntyllerö kirjoitti:

Itse pidin Vantaan Flamingo spasta. Rauhallinen tunnelma. Toisella puolella vesipuisto, äänet eivät tosin kuulu kylpylän puolelle.

90% asiakkaista venäläisiä, mut jos se haittaa niin....

Vierailija
6/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille: Turun Caribia on monipuolisin. Likaisin ja töykeiden tuonti-ihmisten kansoittama mesta, mut kesäisin ulkovesipuiston avittamana Serena ihan ok.

Tampere on aika ankea, yksi laatikkoallas vain oikestaan, Nokian puolella parempi vaihtoehto.

Tahkoa en edes kylpyläksi sanoisi. Flamingo ihan jees lapsille ja kun aikuisille se oma hiljainen puoli.

7/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöntyllerö kirjoitti:

90% asiakkaista venäläisiä, mut jos se haittaa niin....

Itseäni ei haitannut, huomannut edes koko asiaa kun keskityin omaan olemiseeni.

Vierailija
8/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on mielestäni Levin kylpylä. Siisti, monipuolinen ja yleensä tosi rauhallinen jopa sesonkina. 

Vuokattiin sen sijaan en enää suostu menemään. Se on jotenkin elähtänyt ja ajastaan jäljessä. Suihkuja on aivan liian vähän, jos porukkaa on liikkeellä edes kohtuullisesti. On todella miellyttävää peseytyä, kun pitkä jono venäläisturisteja jonottaa ihan iholla omaa vuoroaan... Myös kylpyläpuoli on aika tylsä ja saunomisesta en niin piittaa, joten saunamaailmasta ei ole minulle iloa. 

Flamingo oli lasten kanssa ihan jees, mutta en minä sinnekään hirveästi takaisin hingu. 

Vierailija
9/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Etelä-Suomessa, Turku-Tampere-Helsinki akselilla mitään vastaavia paikkoja? 

Vierailija
10/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aulanko on upea. Hommaa riittää myös ulkona.

Vierailija
11/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveästi käynyt kylpylöissä, mutta Peurunka oli tosi kiva. Lapset tykkäsivät tosi paljon pitkästä liukumäestä ja altaasta jossa oli kiipeilyteline. Kylpylässä oli myös mielestäni lämmin, yleensä niissä aina meinaa palella kun vaihtaa allasta.

Vierailija
12/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkka82 kirjoitti:

Muistan tuon Vuokatin yleisen saunamaailman hyvin kymmenen vuoden takaa. Oli kyllä aika mielenkiintoinen paikka omalla tapaa ;)

Näitä yhteisiä höyrysaunoja ei taida Suomessa enää löytyä? Varmasti lopetettu kaikki.

Rauhalahdessa on ainakin yhteinen höyrysauna, tavalliset saunat on erotettu.

Ja kun pari vuotta sitten kävin Flamingossa, niin siellä myös valtaosaan saunoista pääsi kaikki.

Vierailija
13/13 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Oulun eden ja Vaasan Tropiclandia on lapsille sopivimpia. Iisalmen Runni on pieni, mutta mun lapset ovat tykänneet ihan hulluna, samoin Savonlinnan Holiday Innistä. Lappajärven kivitippu on mielestäni huonoimmasta päästä, aikuistenkin allas on liian matala. Jos yöpyy Hotelli mesikämmenessä matkalla eläinpuistoon, ei hotellin kylpylä pahempi oo. Kyllä siellä kerran pulikoi. Espoon serena on kans kiva ja Flamingosta ollaan tykätty kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan