Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen avauksen ennenkuin närkästynyt äiti ehtii :-D

Vierailija
18.07.2016 |

Olin äsken puolityhjässä bussissa ja sinne tuli äiti rattaiden kanssa. Äiti nosti pojan rattaista ja käski mennä istumaan. poika tuli sanomaan mulle että mä haluun siihen, mee pois. Totesin että mä olin tässä ensin, mee johonkin tyhjälle paikalle. Tulevaisuuden toivo alkoi potkia penkkiä ja huutaa että mä haluun siihen, mee pois. Sanoin että mee nyt helvettiin siitä huutamasta, mä en siirry mihinkään.

Äiti avautui mulle ettei lapselle saa puhua noin ja että aiheutin lapselle vaaratilanteen, se oisi voinut kaatua pahasti kun bussi lähtee liikkeelle. Olin mieltä että äiti aiheutti itse vaaran koska päästi kakaransa pois rattaista eikä vahtinut kun kiinnitti rattaita

Terveisiä vaan HSL:n linjalla 68 matkanneelle mammalle

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä kakara. Noita riittää, hyvä ettet antanu periksi. Kyseinen lapsi on vissiin saanu liikaa mitä tahtoo.

Vierailija
2/6 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, ei ole tulevaisuudessa kehumista.

Oma muksuni on nyt 15. Jos olisi joskus yrittänyt jotakin vastaavaa minun nähteni, olisi saanut istua rattaissa loppumatkan, huusi tai ei. Vaan eipä ollut vielä tuolloin tapana antaa pentujen melskata vapaasti tuntemattomille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä kakara. Noita riittää, hyvä ettet antanu periksi. Kyseinen lapsi on vissiin saanu liikaa mitä tahtoo.

Kakara on kakara, mutta vittu mikä mamma

Vierailija
4/6 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein teit. Karkeaa kielenkäyttöä pitää lapsenkin kestää jos ei muu auta.

M22

Vierailija
5/6 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kirjoitetaan erikseen.

Avauksen suhteen olet oikeassa. Nykyään ei - sana tuntuu olevan suorastaan kauhistus vanhemmille ja sitten me muut saamme kärsiä näiden mulle-heti-kaikki-pilttien käytöksestä.

T. Pilkunnu**ija ;)

Vierailija
6/6 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää loiset ovat just niitä pahimpia. Senttiäkään ei makseta matkasta. Ja tämä koskee kaikkea matkakäyttäytymistä. Esim metroaseman hisseille loiset ryhmittyy laumaksi, joka pitää hissin varattuna pitkän aikaa. Minulla on yleensä kertalippu, jolla haluan saada myös paluumatkan, enkä halua tuhlata minuutteja hissin odottamiseen. Olen rollaattorin avulla liikkuva, pienestä eläkkeestä täyden hinnan lipustani maksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän