Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä työpaikalla

Vierailija
13.07.2026 |

Oletteko koskaan yllättänyt työkaveria seksihommista työpaikalla tai onko teidät yllätetty niissä hommissa. Olisi kiva kuulla erilaisista sattumuksista?

Itse olen kerran yllättänyt työkaverit kesken panon vessasta. Menin työpaikalla normaalisti vessaan ja kun avasin oven, niin meidän työharjoittelussa ollut kesätyöntekijä, noin parikymppinen nainen ja meidän firman tietokone tukihenkilö, noin kolmekymppinen mies olivat täydessä nainti touhussa kun menin sisään. Olivat siinä kiimoissaan unohtaneet lukita oven.

Nainen nojasi käsillään vessanpytyn kanteen paljas takapuoli pystyssä ja mies työnteli seisaaltaan takaapäin kalua reikään kiivaaseen tahtiin.

Siinä me kaikki varmaan säikähdettiin melkoisesti, mutta tämä kaveri ehti siinäkin heittämään vitsin, että haluatko tulla liukkaille!

Sanoin, että ei kiitos, hoitakaa te hommanne loppuun, mutta laittakaa ovi lukkoon ja lähdin pois.

Kovasti siinä oltiin sitten jälkeenpäin vaivautuneita puolin ja toisin eikä siitä sen kummemmin puhuttu, mutta tuo nainen joka oli työharjoittelussa lähti melko nopeasti toiseen työpaikkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monesti pannut töissä. Lähinnä aiemmassa työpaikassa. Nykyisessä kerran mutta siitä on jo kauan aikaa. Onneksi kukaan ei ole yllättänyt, enkä oo yllättänyt ketään. Vapaalla ollaan si pantu niin että on nähty toisiamme panemassa tai sanan kämpän eri huoneissa tietäen mitä toisessa huoneessa tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla