Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
20-vuotias on niin lapsi.
18.07.2016 |
Ei sen ikäinen ole valmis äidiksi. Jälkeenpäin sitä tajuaa itsekin, kuinka lapsi sitä tuon ikäisenä on.
Kommentit (2)
No täällä heittelee 28-vee eukot niin typerää läppää lapsivihastaan ja persehedelmistä että
olen aivan vakuuttunut siitä
että jokainen lapseton on jäänyt jälkeen kehityksestä.Ja ihan iästä viis.
Toteamme siis,lapset jalostaa.
Ja 20 vee on kakara.Kaikki oikeudet pois.
Harvalla mitään tajua vielä mistään.
Saatika ymmärrystä oikeasta tai väärästä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Etkö mistään saa apua? Jaksan luottaa, että osaava psykiatrinen hoito ainakin lieventäisi tuskaasi.