Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pokemon go -pelistä..

Vierailija
18.07.2016 |

Eilen näin kaupungilla vanhaa ystävää pitkästä aikaa. Tarkotus oli mennä syömää/kahville vaihtamaan kuulumisia yms. Kierrettiin muutama kauppa eräässä kauppakeskuksessa ja sitten päätimme lähteä ulos kävellen etsimään meille jotain kivaa paikkaa istahtaa alas ja nappaamaan jotai purtavaa.
Kaverini kaivoi sitten matkalla puhelimen esiin ja alkoi samalla ettiä niitä pokemoneja. Ihan hauska idea tuo peli, ei siinä mitään, itseäni ei vain kiinnosta. Ja muutenkin vältän puhelinen näpräämistä seurassa. Siinä sitten käppäiltiin aina sinne mihin kaverin peli meidät vei ja saatiin hänelle uusia pokemoneja. Olimme jo kaukana sieltä, missä niitä kahviloita ois ollut. Kaverillani näytti olevan kivaa, hihkui aina, kun sai uuden pokemonin. Itse siinä sitten "hurrasin" aina vieressä. Lopulta oltiin jo kaukana keskustasta ja itse olin jo melko poikki. Syytän myös itseäni vähän, mulla oli tosi huonot kengät kilometrien kävelyyn, mutta alkuperänen tarkotus oli mennä syömään. Mulla oli lapsi hoidossa ja ilta vapaana itseäni varten, johon halusin sisällyttää myös tämän ystäväni tapaamisen. Olin lopulta niin vittuuntunut tollasesta käytöksestä, että näprätään tunti tolkulla puhelinta, joten soitin mieheni hakemaan mut kotiin. Kaverille sanoin, että täytyy hakea lapsemme mummolta, joten lähden nyt kotiin. Oikeasti lapsi jäi mummolaan yöksi. Kaverini siinä harmitteli, kun aika meni kuin siivillä, eikä ehitty mitään tehdä! Vaikka olimme 4 tuntia liikenteessä. Mies tuli ja haimme mäkkärin drive inistä ruokaa ja loppu ilta olikin oikein mukava ja rentouttava kotona! :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sanonut ystävälle että eikö tää metsästys riitä jo tältä erää ja mennäänkö sinne kahville? Hurrasit vieressä vaan. En ymmärrä tuollaista että ei saada suuta auki.

Vierailija
2/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään saa syyttää jos ei osaa sanoa ettei viihdy. Olisit voinut sanoa että on nälkä mennäänkö nyt syömään tms. ja katsoa sitten puhelimesta lähimmän raflan...jos mäkkisafka kelpaa tuskin laatuvaatimukset korkealla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen nykyään niin, että annan kavereille ja perheenjäsenille puhelin näpertämisen rauhan.

Heti kun seuralainen ottaa puhelimen esille, niin lopetan puhumisen. Siis jos esim istutaan kahvilla jossain, toisella on juttu kesken ja ohoh toinen kaivaa puhelimen esille. Joo, sitten mä olen hiljaa siinä vaiheessa. Seuralainen sitten ihmeessä, että miksi juttu tyrehtyi.. "ajattelin antaa sulle puhelin rauhan". Sitten vaivautuneena laittavat puhelinta pois, kunnes uudestaan..

Mieheni oppi aika äkkiä, että on vähentänyt näpräämistä huomattavasti. Pari kaveria ja veljeäni nauttivat hiljaisuudesta. :D Veljet vittuillakseen, mutta noi kaverit eivät vaan tajua pointtia.

Vierailija
4/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä sanoin matkan varrella aina kun lähistöllä tai kohdalla on joku paikka, jonka tiedän, mutta lähistöllä oli myös niitä pokemoneja :D... Kaveri ei ottanut kuuleviin korviin. Siksi alkoikin jo lähes suututtaa.

Vierailija
5/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset sanonut ystävälle että eikö tää metsästys riitä jo tältä erää ja mennäänkö sinne kahville? Hurrasit vieressä vaan. En ymmärrä tuollaista että ei saada suuta auki.

Kyllä mä sain suuni auki. Mä en ymmärrä tollasta itsekkyyttä, jos olet ystäväsi kanssa jossain ja tarkotus viettää yhdessä aikaa :/ typerää sulkeutua omiin maailmoihin

Vierailija
6/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaanjohtava otsikko. Tää ei ollut "Pokemon go -pelistä", vaan "huonokäytöksisestä ystävästä".

Vierailija
7/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen nykyään niin, että annan kavereille ja perheenjäsenille puhelin näpertämisen rauhan.

Heti kun seuralainen ottaa puhelimen esille, niin lopetan puhumisen. Siis jos esim istutaan kahvilla jossain, toisella on juttu kesken ja ohoh toinen kaivaa puhelimen esille. Joo, sitten mä olen hiljaa siinä vaiheessa. Seuralainen sitten ihmeessä, että miksi juttu tyrehtyi.. "ajattelin antaa sulle puhelin rauhan". Sitten vaivautuneena laittavat puhelinta pois, kunnes uudestaan..

Mieheni oppi aika äkkiä, että on vähentänyt näpräämistä huomattavasti. Pari kaveria ja veljeäni nauttivat hiljaisuudesta. :D Veljet vittuillakseen, mutta noi kaverit eivät vaan tajua pointtia.

Mä teen usein samoin! Inhottaa olla kahvilla tai missä vaan sellasen kanssa, joka näprää kännykkää koko ajan. Sitten oon yleensä vaan hiljaa, jos joku on tärkeämpää, kuin itse seura. Tietenki voi tärkeämmät puhelut soittaa ja vastata, mutta sellanen "turhan" näpräily on jo vähän epäkohteliasta.

Eilenkin yritin saada jotain jutun juurta aikaan, mutta kaveri keskeytti aina lauseeni kovaan "HEI!!" huudahdukseen, kun lähellä oli pokemon...

Vierailija
8/8 |
18.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaanjohtava otsikko. Tää ei ollut "Pokemon go -pelistä", vaan "huonokäytöksisestä ystävästä".

Totta :D pahoittelut siitä! Tuli vain laitettua jotain mikä tuli ekana mieleen. No ehkä tolla otsikolla herätän keskustelua, kun palstalaiset pokemon houruissaan eksyy tänne.